يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مرزبندی با آشوب‌طلبان شرط آشتی‌کردن با‌ملت

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 503390
متاسفانه عده ای از سیاسیون نیز در موج این فضا قرار گرفتند و حتی برای عقب نماندن از قافله آشوبگران به راهبری بخشی از جریان اصلاحات به سمت فتنه اقدام کردند.
مرزبندی با آشوب‌طلبان شرط آشتی‌کردن با‌ملت
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از پارس، نماینده مردم ملایر درخصوص اهداف طرح آشتی ملی گفت: اکنون در دورانی هستیم که خلاء راهبری آقای هاشمی به عنوان پشتوانه این جریان وجود دارد.

با مواضع ضدایرانی ترامپ و افزایش تحریم ها عملا اصلاح طلبان و حلقه اعتدال، حرفی برای گفتن ندارند و به جای «عذرخواهی» می خواهند اصطلاحات دیگری را جایگزین کنند تا از بار عاطفی آن مجددا مانند سال 88 به شکاف بین مردم بپردازند.

وی افزود: البته ملت ایران در 22 بهمن به روشنی پاسخ ترامپ و نظام سلطه آمریکا را دادند و در عین حال، انسجام و یکپارچگی خود را نشان دادند.

آزادی‌خواه خاطرنشان ساخت: با این حساب نباید خود را مشغول این مسایل حاشیه ای نماییم. مشکل اصلی مردم در مسایل اقتصادی و معیشتی است. در راس مشکلات اقتصادی نیز حل رکود و بیکاری قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *