جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
نقوی‌حسینی:

مردم با حماسه خود آتش فتنه را خاموش کردند

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 576960
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حماسه ۹ دی بر اساس بصیرت و حمایت از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به دست آمد.
مردم با حماسه خود آتش فتنه را خاموش کردند
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیبا اشاره به اینکه مردم ایران در حماسه نهم دی سال ۸۸ به صحنه آمدند و حماسه آفریدند، اظهار کرد: مردم در این روز به دنیا نشان دادند که از بصیرت و هوشیاری بالایی برخوردار هستند.

 وی با بیان اینکه مردم با حماسه خود آتش فتنه را خاموش کردند، ادامه داد: با این حال همه باید بر این مسئله واقف باشیم که فتنه ۸۸ آخرین فتنه نیست و دشمن همواره علیه ما عامل‌سازی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور مردم در ۹ دی در دفاع و حمایت از شخصیت خاصی بود، تاکید کرد: حماسه ۹ دی بر اساس بصیرت و حمایت از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به دست آمد و این حماسه متعلق به قشر خاصی از جامعه نبود بلکه متعلق به همه نیرو‌های انقلابی و دلسوز نظام بود.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی استقلال و سربلندی کشورمان را به جهانیان نشان داد و پس از این حماسه دشمنان به خوبی دریافتند که ملت ایران به اهداف نظام جمهوری اسلامی پایبند است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *