چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

نظر بادامچیان در مورد حماسه 9دی

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 398459
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه جریان ۹ دی ماه و فتنه ۸۸ سنگ محکی است تا همگان بدانند چه کسی در خط صحیح انقلاب و مردم قرار دارد و کار چه کسی می‌لنگد، گفت: فتنه ۸۸ ماست مالی شدنی نیست.
به گزارش جهان اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حماسه ۹ دی‌ اظهار داشت: بحث فتنه موضوعی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است. فتنه چیزی است که حق را از بین می‌برد و باطل را به صورت چهره حق می‌نمایاند. یعنی باطل با چهره حق به جانبی می‌خواهد فتنه‌ها و شیطنت‌های خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه فتنه در اسلام امری مهمتر از قتل است و مجازات آن از قتل بیشتر است، گفت: اصل فتنه‌ ۸۸ مورد حمایت بیگانگانی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل بوده است و هرکسی دشمن اسلام محسوب می‌شود، از فتنه حمایت کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: ملت ما و همچنین کسانی که به آقای موسوی رأی داده بودند، زمانیکه متوجه حقایق شدند، در جریان ۹ دی نشان دادند که با وجود تبلیغات کسانی که جریان باطل را به حق آراسته بودند، اما چنان عمل می‌کنند که کسانی که فتنه را به پا کردند، پشیمان شوند.

بادامچیان گفت: حضور میلیونی مردم در ۹ دی موجب شد که تمام تبلیغات و شیطنت‌های فتنه‌گران و دشمنان به باد برود و در نتیجه ۹ دی‌ماه یوم‌اللهی است که حماسه‌آفرین است و از نقطه عطف‌های تاریخی به حساب می‌آید.

وی در خصوص تحرکات برخی اصلاح طلبان تصریح کرد: هنوز برخی اصلاح طلبان می‌خواهند موضوع فتنه ۸۸ را نادیده بگیرند و این موضوع را تمام شده فرض کنند. برخی‌ها نیز هنوز اصحاب فتنه هستند و بنابرمصلحت روزگار چهره عوض می‌کنند و به دنبال اصل کار فتنه می‌روند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ملت ما در این قضایا نشان داده است که می‌داند فتنه و فتنه‌گر کیست؛ ولی فتنه‌گران می‌خواهند موضوع فتنه نادیده گرفته شود و به قول رئیس مجلس فتنه را "ماست مالی" کنند. ولی فتنه ۸۸ ماست مالی شدنی نیست.

بادامچیان در پایان گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی برای شناخت کسانی محسوب می‌شود که در فتنه ۸۸ حضور داشتند، در فتنه ساکت بودند یا از آن حمایت کردند یا از عناصر آن همچنان حمایت می‌کنند؛ بنابراین جریان ۹ دی ماه و فتنه ۸۸ سنگ محکی است تا همگان بدانند چه کسی در خط صحیح انقلاب و مردم قرار دارد و کار چه کسی می‌لنگد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضاتاتی
استفاده کردم