جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مصباحی مقدم:

حضور در نه دی، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 576956
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور مردم در 9 دی 88 نظام جمهوری اسلامی را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.
حضور در نه دی، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره اثرات حماسه نهم دی‌ سال 88 در آرامش و امنیت جامعه و انتخابات‌های بعد از آن اظهار کرد: حماسه 9 دی را می‌توان پایان فتنه و خیزش ملت به میدان تلقی کرد و این امر نظام جمهوری اسلامی را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

وی افزود: واقعه نهم دی سبب شد که در انتخابات سال 1392 شاهد پیش‌آمدهای گذشته و زیر سوال رفتن انتخابات نباشیم و انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم و ریاست جمهوری دوازدهم تکرار ثبات و آرامش سیاسی جامعه بود و این امنیت اثرات پربرکت مهم 9 دی‌ سال 88 است.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد: برخی درباره صحت برگزاری انتخابات 88، تلقی اشتباه کردند، اما با استمرار مسائل پس از فتنه، مردم دریافتند کسانی که در عاشورای نهم دی به میدان آمدند با اصل اسلام و نظام و ولایت مشکل دارند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: حادثه روز عاشورای 88 نشان داد اشخاصی که به خیابان آمده‌اند معترض به نتایج انتخابات نیستند، بلکه قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند.

وی ادامه داد: مردم کشورمان خواهان نظامی هستند که با قطره‌های خون شهدا به دست آمده و به هیچ‌وجه راضی نمی‌شوند که کسی قصد سرنگونی انقلاب را داشته باشد، لذا این حساسیت مردم سبب شد که در حرکتی خودجوش در نهم دی‌ماه به صحنه بیایند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در نهم دی در دفاع از ماهیت و هویت نظام و رهبری بود، چرا که مردم شاهد تعرض به نظام و اعتقادات شان بودند از این رو باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *