چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۵

پنج سرنشین خودروی ال۹۰ جزغاله شدند+عکس

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 576017
پنج سرنشین خودروی L۹۰ زنده زنده در آتش سوختند و به کام مرگ رفتند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز گذشته بر اثر تصادف دو خودروی سواری در محور تبریز ـ اهر 6 نفر جان خود را به طرز فجیعی از دست دادند.
 
در این تصادف که در ساعات اولیه صبح روز گذشته به وقوع پوست، یک دستگاه خودروی L90 با پنج سرنشین که از تبریز به سمت اهر در حال حرکت بود، حوالی ساخسیلو به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز با یک دستگاه وانت‌نیسان که در مسیر روبه‌رو در حال حرکت بود، برخورد کرد.

بر اثر این تصادف پنج سرنشین خودروی L90 و راننده نیسان به علت ایجاد حریق ناشی از این تصادف، به صورت دردناکی زنده زنده در آتش سوخته و به کام مرگ رفتند.
 






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خبر واقعا زدن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آره تا چشتو واکنی جلوتوببینی بجای موبایل
Iran, Islamic Republic of
بخاطر هشدار به مردم وتوجه به عواقب عدم رعایت قوانین رانندگی وجلوگیری از فجایای بعدی خوبه . البته اگر گوش شنوایی وجودداشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از اینگونه مرگ ها حفظ فرما.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جاده اهربه تبریز خیلی خطرناکه ورانندگان بومی اونجاهم خیلی بدرانندگی میکنن واکثرمواقع هم پلیس حضورنداره وفقط درساعات اخرروز ونزدیک ظهرپلیس درخودروخودمیشینه وبعدمحل روترک میکنه