جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۸
سروری:

شهردار تهران در زمان زلزله کجا بود؟

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 575492
عضو سابق شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری اصلاح طلبان در بخش‌های مختلف،گفت: در زلزله شهر تهران این سوال مطرح می‌شود که آقای نجفی کجا بودند و چه نقشی را در جلسات مدیریت بحران داشتند.
شهردار تهران در زمان زلزله کجا بود؟
گروه سیاست جهان نيوز: پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به زلزله اخیر شهر تهران و  ضعف مدیریت شهری در این زمینه، اظهار کرد: علی رغم اینکه زلزله شهر تهران آسیبی به شهر تهران نرساند ولی یک هشدار جدی برای مسئولان و مردم بود.

وی با انتقاد از عدم حضور شهردار تهران در بحث مدیریت بحران در  زلزله تهران،گفت: آقای نجفی به عنوان شهردار تهران اعلام کنند که پس از وقوع زلزله کجا بودند و چه کاری برای مدیریت بحران شهر کردند به طوریکه برخی عنوان می‌کردند که شاید شهردار تهران از زلزله خبردار نشده است و این در حالی است که در حادثه پلاسکو آقای قالیباف از ابتدا تا آخر در میدان حضور داشتند و مدیریت صحنه را به عهده داشتند.

سروری یا گلایه شدید از عملکرد اصلاح طلبان در موضوعات شهری در چند ماه گذشته، بیان کرد: در این مدت خبر خاصی از مدیریت شهری ندیده‌ایم و زمان آن رسیده شهرداری تهران اقداماتی را در راستای خدمت رسانی به شهروندان انجام دهد.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره به جای فرافکنی و تخریب مدیریت شهری دوره گذشته، تلاش کند تا کارهای گذشته را تکمیل کند چرا که زمان خیلی زود می‌گذرد.وی افزود: سیاست این دوره از مدیریت شهری همانند دولت فعلی است چرا که دولت آقای روحانی نیز مرتب دولت 9 و 10 را مورد هجمه قرار می‌دهد و هر اتفاقی را به آن زمان متصل می‌کند.

سروری بیان کرد: در هر صورت حدود 4 ماه از فعالیت شورای شهر تهران و شهرداری می‌گذرد که شرایط نشان می‌دهد که مدیریت شهری ناکارآمدی بر شهر آمده است که امیدواریم در آینده تغییری را در روش کاری خود انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شمال احتمالا
بهتر است بجای سایت جهان نیوز بگوییم سایت اصول نظر نیوز!!!
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه بگین کجا بوده خلاص!
نکنه رفته بوده دنبال ایجاد 2 میلیون کشته؟
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سر قبر آدم های سیاست زده بود. یعنی حالم از سیاست به هم می خوره
حیدرضا رسولی
Iran, Islamic Republic of
برادر سروری، درد مردم بیشتر از این سوالات بی خود است!!! همین سوالات عوامفریبانه بود که جنابعالی و امثالتان را از ورود به مجلس و شورای شهر باز داشت. تو رو خدا سعی نکنید که با رفتارهای نمایشی و متظاهرانه بیش از این مغضوب ملت فهیم ایران شوید.
Romania
مگه در زمان قالیباف کم از این سوالات عوام فریبانه می پرسیدن و خیلی ها هم باور کردن.نمونه اش تو ماجرای پلاسکو ک مشابه ش رو تو لندن دیدیم یا آلودگی هوا و ترافیک ک حالا هم هست
دوست عزيز! خوب بود و هست كه قبل از هر توصيه اي به ديگران ,همين توصيه را به جماعتي كه هم اكنون هم دولت ,هم مجلس شوراي اسلامي و هم شوراي شهر تهران وبرخي شهرهاي بزرگ ديگر را در قبضه خود دارند, مي كرديد. گروهي كه اين روزها به واسطه ترساندن مردم غافل و جو زده از رقيب و اينكه اگر ما باشيم ايران كه هيچ,بلكه دنيا را هم برايتان بهشت مي كنيم .بر سرير قدرت جا خوش كرده و تا آخرين روزهاي سررسيد مدت مسئوليتشان ,هر گندكاري و قصور و تقصيري كه ازشان سر بزنه را كما في السابق بدون شرم وحيا به دولت احمدي نژاد و قاليباف و امثالهم ربط مي دهندو قس عليهذا!! مطئمنا" اين جماعت نه تنها دردي از دردها و آلام اين ملت كم نخواهند كرد بلكه روز به روز بر رنجها و مشكلات و عقب ماندگيهاي كشور و ملت و نظام خواهند افزود و بلايي رابر سر اقتدار نظام خواهند آورد كه هر شيخ شكمباره كوتوله احمقي در حاشيه خليج فارس براي ما شاخ و شانه كشيده و تهديدمان كند. فضاحتي كه در طول 5-4 سال گذشته تاكنون هم در عرصه اقتصادي و فرهنگي و هم در عرصه بين المللي به بار آورده اند ,خود بهترين شاهد اين مدعاست.!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته شما افسادطلبان که با عوام فریبی مجلس و شورای شهر را نگرفتید؟!!!
اونایی که بهشون رای دادین،
تو مجلس می خوان از وزیر پیشنهادی دفاع کنن می گن: یه نفر میگه من هرجا میرم براش دو رکعت نماز می خونم!! آیا این کافی نیست؟!!
اجاره خانه ماهی 6 میلیونی را برای نماینده کم می دانند! و خواستار خانه سازمانی هم هستند! هر نماینده علاوه بر 200میلیون برای رهن یا اجاره مسکن و 70 میلیون برای خودرو و سایر مزایا، مبالغی حدود ب3 میلیون در ماه برای دفتر نمایندگی می گیرد! بعد ادعا می کنند حقوق راننده شان از آنها بیشتر است!!! در این شرایط سخت اقتصادی اینها نماینده جیب خودشان هستند!
در قضیه برجام چه ها که نکردند و در 20 دقیقه یکی از مهمترین و منفعلانه ترین و ذلت بارترین قراردادهای بین الملل را مورد تایید و تصویب قرار دادند تا الان مردم هرچه بیشتر این فشارهای اقتصادی و تحریم ها را لمس کنند!
در رای اعتماد به وزرا بجای توجه به منافع ملی، به نافع حزبی و شخصی خود پرداختند...
. قس علیهذا...
ننگ بر نمایندگانی که با عوام فریبی رای ملت را گرفتند ولی برای حزب خود و جیب خود و خانواده شان کار کردند. ژنهای مرغوب!!!! ژنهای عوام فریب!
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید اینها برای مردم و مملکت کاری می کنند خراب نکنند اباد کردن پیش کش
Iran, Islamic Republic of
موز اگه قوت داشته کمر خودشو راست میکرد!
سرنوشت شورای اول را که یادتون هست
دوباره تَکرار را میکنند
این خط اینم نشون
نیلوفر کلاریان
Iran, Islamic Republic of
آقای سروری شما کاملا صحیح می فرمایید
الان اگر زمان دکتر قالیباف اصلاح طلبها کلی بد و بیراه می گفتن تا ایشان را تخریب کنند
ولی آقای نجفی کاملا مشخصه که بلد نیست هیچ مدیریت قوی انجام دهند
و مشکلات جسمی چون دیسک کمر و مشکل قلبی دارد و سن ایشان بالاست پس از شهردار پیر و خسته انتظاری نیست . . .
Iran, Islamic Republic of
این چه مدل نظر دهی است که هر بار که صفحه را باز میکنی میتونی دوباره لایک مثبت و یا منفی بدی .جهان نیوز درستش کن
Iran, Islamic Republic of
کی جواب کی رو میده هم مشخص نیس.پرچم بالای کانتم گاهی برای ی نفر عوض میشه.اینا رو هم لطفا درس کنین
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای سروری
هنوز منتظریم نتیجه تحقیق تون از موضوع املاک نجومی به استحضار مردم شریف تهران برسونید
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت همشهری ! مطمئن باش تا صبح قیامت هم منتظر بمونی امکان نداره برادر سروری نتیجه تحقیق و تفحص املاک نجومی رو بر ملا کنه!
Iran, Islamic Republic of
رفته گل بچینه ی...
رفته دسته گل به آب بده!!
آخه از اين جماعت , جز دسته گل به آب دادن و ديگران را مقصر جلوه دادن , كار ديگه اي برنمياد!!!
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی تواین شورای شهرعریض وطویل یه نفرپیدانمی شه به جناب نجفی اعتراض کنه؟!!!
خدمت فدای سیاسی بازی...