کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سروری:

شهردار تهران در زمان زلزله کجا بود؟

2 دی 1396 ساعت 11:50

عضو سابق شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری اصلاح طلبان در بخش‌های مختلف،گفت: در زلزله شهر تهران این سوال مطرح می‌شود که آقای نجفی کجا بودند و چه نقشی را در جلسات مدیریت بحران داشتند.


گروه سیاست جهان نیوز: پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به زلزله اخیر شهر تهران و  ضعف مدیریت شهری در این زمینه، اظهار کرد: علی رغم اینکه زلزله شهر تهران آسیبی به شهر تهران نرساند ولی یک هشدار جدی برای مسئولان و مردم بود.

وی با انتقاد از عدم حضور شهردار تهران در بحث مدیریت بحران در  زلزله تهران،گفت: آقای نجفی به عنوان شهردار تهران اعلام کنند که پس از وقوع زلزله کجا بودند و چه کاری برای مدیریت بحران شهر کردند به طوریکه برخی عنوان می‌کردند که شاید شهردار تهران از زلزله خبردار نشده است و این در حالی است که در حادثه پلاسکو آقای قالیباف از ابتدا تا آخر در میدان حضور داشتند و مدیریت صحنه را به عهده داشتند.

سروری یا گلایه شدید از عملکرد اصلاح طلبان در موضوعات شهری در چند ماه گذشته، بیان کرد: در این مدت خبر خاصی از مدیریت شهری ندیده‌ایم و زمان آن رسیده شهرداری تهران اقداماتی را در راستای خدمت رسانی به شهروندان انجام دهد.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره به جای فرافکنی و تخریب مدیریت شهری دوره گذشته، تلاش کند تا کارهای گذشته را تکمیل کند چرا که زمان خیلی زود می‌گذرد.وی افزود: سیاست این دوره از مدیریت شهری همانند دولت فعلی است چرا که دولت آقای روحانی نیز مرتب دولت 9 و 10 را مورد هجمه قرار می‌دهد و هر اتفاقی را به آن زمان متصل می‌کند.

سروری بیان کرد: در هر صورت حدود 4 ماه از فعالیت شورای شهر تهران و شهرداری می‌گذرد که شرایط نشان می‌دهد که مدیریت شهری ناکارآمدی بر شهر آمده است که امیدواریم در آینده تغییری را در روش کاری خود انجام دهد.


کد مطلب: 575492

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/575492/شهردار-تهران-زمان-زلزله-کجا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com