جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۹

چهار تا خيابان‌ تهران كه‌ قطار اسكورت‌ مسئولان نمي‌خواهد!

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 574666
آيا اين همه هزينه براي تدارك تيم اسكورت براي مسئولان لازم است؟ اين سؤالي است كه ابتدا شمخاني و بعد ضرغامي به حمايت از او، پاسخش را بيان كرده‌اند: «بساط حفاظت از مسئولان را بايد جمع كنيم.»
چهار تا خيابان‌ تهران كه‌ قطار اسكورت‌ مسئولان نمي‌خواهد!
به گزارش جهان نيوز؛ عزت‌الله ضرغامي، فعال سياسي اصولگرا از سخنان علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي در مورد حذف حفاظت شخصيت‌ها استقبال كرده است. شمخاني دو روز پيش گفته بود كه «بساط حفاظت شخصيت‌ها را بايد جمع كنيم، ما حفاظت شخصيت‌ها نداريم، تشريفات و پرستيژ شخصيت‌ها داريم!» حالا ضرغامي با اشاره به اين سخنان در كانال تلگرامي‌اش مي‌نويسد: «سال‌هاست كه در اين مورد مي‌گويم و مي‌نويسم. نمي‌دانم چرا اسكورت و حفاظت و تشريفات و مسير ويژه! به مذاق بسياري از شخصيت‌ها خوش آمده است. خودش شده يك سبك زندگي جديد براي آنان!! به قول رئيس‌جمهور: «والله بالله تالله» چهار تا خيابون تو تهران كه قطار اسكورت خودروهاي شاسي بلند و كوتاه و آمبولانس و ماشين پليس و جرثقيل و ... نمي‌خواد.»
 
امنيت اين نيست كه اگر به شخصي از مسئولانگ حمله شد، بتوانيم مانع آسيب رساندن به وي شويم يا آمبولانس همراه تيم اسكورتش باشد و سريع اقدامات پزشكي آغاز شود؛ امنيت آن است كه به مقام مسئول ما اصلاً حمله نشود. محل برخورد با عمليات تروريستي هم كف خيابان نيست، لب مرزهاست. واقعيت اين است كه اكنون چنين امنيتي وجود دارد، اما كاروان اسكورت پر تعداد هم وجود دارد و همان طور كه دبير شوراي عالي امنيت ملي گفته، اين چيزي كه اسمش را حفاظت گذاشته‌ايم، بيشتر به معناي تشريفات و پرستيژ مسئولان ده است، بدون آنكه واقعاً پاي يك تهديد امنيتي در ميان باشد. هزينه‌هاي مادي اين تشريفات به كار، حس ناامني كه به مردم منتقل مي‌كند هم به كنار؛ سبك زندگي تشريفاتي‌اي را براي مسئولان موجب شده كه عملاً ميان آنها و مردم فاصله انداخته است و حالا مسئولي كه درد مستقيم را نمي‌شنود و حس نمي‌كند، مي‌خواهد براي همين مردم تصميم بگيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای آقایان مانند نخست وزیر فنلاند با دوچرخه سر کار بروید.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
البته در چنین مواردی سید جمال الدین گفته وقتی به ممالک غرب رفتم اسلام را می دیدم ولی مسلمان نبودن ولی به شرق امدم مسلمان هستند ولی از اسلام خبری نیست .
Iran, Islamic Republic of
ناز قلمت...
هومن
Iran, Islamic Republic of
از همان وقت که به احمدی نژاد و موسوی در مورد 88 و در شبکه ی افق به طور یکسان حمله کرد فهمیدم که ... ایشان هم ... بعله! به سلامتی ... بعله، ایشان هم قصد کاندیداتوری انتخابات 1400 را دارند و از اکنون دارند افاضات می فرمایند ...
Iran, Islamic Republic of
عمرا همچین کاری نمیکنند. شخص رئیس جمهور فعلی اصلا در میان مردم نیست. درد مردم را در قالب کلمات میفهمد اما اصلا واقعیت امر را حس نمیکند. همه اینها بخاطر لایه هایی است که بین ایشان و مردم فاصله انداخته است. در واقع این بخاطر این است که مسولان ما قریب به اتفاق از بالا شهر تهران هستند و درد نان و زندگی ندارند. درد بیکاری و فقر را اصلا متوجه نمیشوند یعنی فقط در قالب جملات و گزارشات متوجه میشوند.
آقای رئیس جمهور ، وزرای محترم و دیگر مسولان دولتی همه چالشهای کشور را برای لحظاتی فراموش کنید و در یک چالش جدید شرکت کنید : "در میان مردم راه بروید ، در میان مردم باشید ، با اتوبوس به سرکار بروید ، حقوق به اندازه کارگر و کارمند بگیرید"
اگر از پس این چالشها برآمدید آنوقت میتوانید کار کنید. آنوقت کشور درست میشود.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اگر واقعا سنگی تو کفشت نیست و و اقعا می خوای شفا سازی کنی برو سراغ همون کسایی که خیلی قبولشون داری بپرس چرا از محافظ و اسکورت و ... استفاده می کنن. نصف بودجه سالیانه حفاظت از امثال آقای جنتی، مصباح، هاشمی شاهرودی، ولایتی، محسنی اژه ای ووووووو را اگر خرج مبارزه با آلودگی کن قدر مسلم این اتفاق خوش باعث میشه تا حداقل بچه ها و سالمندان ما بعلت آلودگی هوا کمتر دچار مسمومیت ناشی از هوای آلوده بشن.
م م
Iran, Islamic Republic of
خودت رو گول نزن برادر ...
محافظ و اسکورت داشتن با راننده داشتن خیلی فرق داره ... این آقایونی که اسم بردی همشون راننده دارن نه اسکورت و تیم حفاظت و امبولانس و...
محمد تكريت11
Iran, Islamic Republic of
تو اگر راست ميگي چرا اسم روحاني و دار و دسته دولت قلم گرفتي؟
morteza
Iran, Islamic Republic of
والله من خودم یک بار آقای جنتی را تو قم دیدم با یک ماشین
Iran, Islamic Republic of
حرفای ضرغامی که از رودل حرف میزنه خیلی وقته برای هیچ طرفی قابل اعتنا نیست!!
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدر و مادرتو بیامرزه ضرغامی کیلو چنده ؟! از بس دروغ به خورد ملت دادند هزارتا حرف راست هم بزنند کسی توجه نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
نه خیر عزیز دل برادر ایشان هم سخنانش جالب است. مسایلی را مطرح میکنند که مسایل روز است.
Iran, Islamic Republic of
نگو بابا عمو عزت ! تو رده حفاظتی نداری نمیدونی بنز اس 500 و محافظهای شق و رق چه قده کیف داره ؟! وقتی به مردم بگن کور باش ! دور باش ! پرده پرده آدم گوشت می گیره ! !
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی ؟! یعنی اینقدر عشق این تجملات حفاظتی را داری ؟
بگو از فردا تو خیابان راه میری خانواده ات همرات باشند دورباش کورباش راه بندازند.
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر امنیت است پس این اسکورتها چیست اگر نیست چرا امنیت را برقرار نمی کنید فقط مسئولان امنیت می خواهند مگر این مسئولان چقدر بدرد مملکت می خورند مسئولی که این وضع را برای ملت و مملکت بوجود اورده نیاز به اسکورت هم دارد از را امام منحرف شده ایم و نمی فهمیم که چه بلایی سر اسلام و انقلاب داریم می اوریم
Iran, Islamic Republic of
چقد غلط املایی داشت این متن!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مسئولین طاغوتی شده اند به همین خاطر در جامعه جایگاهی ندارند مردم وقتی می بینند صدر اعظم آلمان در کوچه و بازار خرید منزلش می کند نگران وضع می شوند
صبحی در قم به نانوایی رفته بودیم آیه الله امینی را در صف نان دیدیم کلی ذوق کردیم
Iran, Islamic Republic of
چی شده که حالا یادتون افتاده ؟؟؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خود شما هم رده مسئوليتت بياد تا اين حد كه آرزوش رو داري و براي ١٤٠٠ داري در حقيقت آماده ميشي، لذت ميبري از اين سبك زندگي