پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱
پایتخت در وضعیت بنفش؛

اعضای شورای شهر چقدردغدغه آلودگی هوا دارند؟

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 574546
در حالی که شهر تهران در میان دود و غبار پنهان شده و حتی بازی‌های حرفه‌ای فوتبال هم به سبب آلودگی هوا لغو شده است، اعضای شورای شهر تهران واکنش خاصی به آلودگی نشان نمی‌دهند.
اعضای شورای شهر چقدردغدغه آلودگی هوا دارند؟
به گزارش جهان نيوز، شورای شهر تهران چندی پیش تصویب کرد که یک تابلو سنجش آلودگی هوا در صحن شورا نصب شود تا اعضا بهتر از میزان و کیفیت آلودگی هوا باخبر شوند اما با وجود این کار نمایشی و اینکه اعضای پارلمان شهری هر روز از میزان آلودگی هوا با خبر هستند گویی نسبت به این مسئله دغدغه‌ای وجود ندارد.

درحالی آلودگی هوا وضعیت بنفش را نشان می‌دهد که امروزمحسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در واکنش به آلودگی تهران شعری از سهراب سپهری تحت عنوان (جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود) را در صحن علنی شورای شهر اسلامی شهر تهران، ری و تجریش قرائت کرد.

این شعرخوانی‌ها و کارهای نمایشی درحالی است که بهبود وضعیت هوای تهران نیازمند یک برنامه مدون و پیگیری مستمر از سوی نمایندگان پارلمان شهری است اما تا این لحظه و بعد از چندین روز از وخامت وضعیت هوا  لااقل صفحه توئیتر اعضای شورای شهر تهران نشان می‌دهد که چنین دغدغه‌ای میان شورای شهری‌ها وجود ندارد.








منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسیکه با دادن پول وارد لیست شده ! به فکر تصفیه خرجی که کرده است! نه خفه شدن مردم! اینها فقط یک دهان حرّاف دارند برای کوبیدن اعضای قبیله های دیگر وبس !