يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

انتقاد ری‌شهری از آلودگی‌هوا درحضور روحانی

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 463111
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به مشکلات زیست محیطی در شهرری گفت: شهرری از آلوده ترین مناطق تهران است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد محمدی ری شهری صبح چهارشنبه در دیدار جمعی از برگزیدگان شهرری با رییس جمهور ضمن تشریح مهمترین مشکلات و معضلات منطقه ری اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات این شهر، آلودگی زیست محیطی است، به طوری که این منطقه یکی از آلوده ترین مناطق تهران به شمار می رود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: باید کمیته ای برای بررسی مشکلات زیست محیطی در شهرری گذاشته شود.

ری شهری ادامه داد: حاشیه نشینی یکی دیگر از مشکلات مهم و عمده در شهرستان ری محسوب می شود و دولت باید برای حل این مشکل نیز اقدام کند.

وی بافت های فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را محور دیگر سخنان خود قرار داد و گفت: بنده شرمنده مردم مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستم و امیدوارم تا زنده ام، شاهد حل مشکلات باشم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) متذکر شد: ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، احساس بلاتکلیفی می کنند و باید برای بافت های فرسوده اطراف حرم کاری کرد.

ری شهری در خاتمه تأکید کرد: مشکلات مجاوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) افزایش پیدا کرده و من از این بابت شرمنده مردم هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
درود بر آقای ری شهری که مشکلات و کم کاریها را گوشزد کردند ولی این جماعت عجیب عاشق مجیزگویی دیگران در حق خودشان هستند .