جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شاهکار دیگری از شهردار تازه کار تهران

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 568435
علیخانی گفت: متأسفانه در سه ماه گذشته تسهیلات قطعی مترو ، به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه‌های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است.
شاهکار دیگری از شهردار تازه کار تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، علیخانی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: متأسفانه پس از گذشته سه ماه از آغاز مسئولیت شهردار تهران هنوز هیچ گونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه‌تمام مترو پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه مدیریت شهری سابق تهران از سه ماه قبل از انتخابات، پرداخت اعتبار به پروژه‌های مترو تهران را متوقف کرده بود انتظار می‌رفت با حضور شهردار جدید تهران و از آنجا که پروژه مترو به دلیل تأثیرگذاری مستقیم در کاهش آلودگی هوا و ترافیک، اولویت نخست مدیریت شهری است، تخصیص اعتبار جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهردار تهران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه در سه ماه گذشته نه تنها این امر صورت نگرفته بلکه تسهیلات قطعی مترو ، به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه‌های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است.

علیخانی افزود: این در شرایطی است که خط 6 و خط 7 مترو باید تکمیل و ایمن‌سازی شوند، لذا از شهردار تهران انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به اختصاص منابع مترو اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *