شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 567597
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری شش مسابقه در ساعت 23 و 15 دقیقه به پایان رسید.
نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش جهان نيوز، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری شش مسابقه در ساعت 23 و 15 دقیقه به پایان رسید.

یوونتوس 0 - بارسلونا 0
در گروه D دیدار دو تیم مدعی یووه و بارسا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا صعود بارسلون 11 امتیازی به دور بعد قطعی شود و وضعیت یوونتوس 8 امتیازی خطرناک شود.

اسپورتینگ 3 - المپیاکوس1
دیدار دیگر گروه چهارم با پیروزی پرگل تیم پرتغالی به پایان رسید تا این تیم هفت امتیازی شود و پشت یووه در رتبه سوم باشد و المپیاکوس یک امتیازی نیز در قعر جدول قرار دارد.

اتلتیکو مادرید 2 - رم 0
دو گل گریزمان و گامیرو ، کورسوی امید را برای صعود تیم سیمئونه زنده نگه داشت. در جدول این گروه چلسی با 10 رم با 8 و اتلتیکو با 6 امتیاز اول تا سومند.

بازل 1 - منچستریونایتد 0
شیاطین سرخ در این مسابقه در دقیقه 89 دروازشان باز شد تا جدول گروه اول پیچیده شود. منچستر با 12 و بازل و زسکا با 9 امتیاز مدعیان صعود از این گروهند.

اندرلخت 1 - بایرن مونیخ 2
تولیسوی و لواندوفسکی در این بازی دو گل برای باوارایی ها به ثمر رساندند تا این تیم یک پیروزی خارج از خانه را به دست آورد.

پاری سن ژرمن 7 - سلتیک 1
شاگردان براندن راجرز در این مسابقه در دقیقه یک توسط موسی دمبله گل اول بازی را به پاریسی ها زدند اما تیم میزبان انتقام سختی گرفت و هفت بار گلزنی کرد.نیمار (2) ، کاوانی (2) ، امباپه ، وراتی و آلوز گلهای پی اس جی را زدند تا این تیم هر پنج مسابقه خودش را برده باشد و ضدرنشین گروه و صعودش همراه با بایرن مونیخ از این گروه قطعی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *