جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱۱
جمنا سازوكار اصولگرايان در انتخابات آينده را تعيين مي كند

سروری: فعاليت پسران به جاي پدران در عرصه سياسي را بايد به فال نيك گرفت

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 566555
دبير كل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: فعاليت پسران به جاي پدران در عرصه سياسي را بايد به فال نيك گرفت.
سروری:  فعاليت پسران به جاي پدران در عرصه سياسي را بايد به فال نيك گرفت
به گزارش جهان نيوز؛ پرويز سروري دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره اينكه آيا شكل گيري جمنا سبب كوچك شدن مجموعه اصولگرايي شده است اظهار كرد: بنده بر اين باورم كه تحليل هاي ارائه شده از سوي برخي كارشناسان مبني بر اينكه جمنا سبب شده تا مجموعه اصولگرايي كوچك شود درست نيست.
 
وي تاكيد كرد: از ابتدا بنا نبوده است كه جمنا جاي مجموعه اصولگرايي را بگيرد و در كوچك و بزرگ شدن آنها تاثير داشته باشد.

دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: جمنا يك فرآيندي بود تا ظرفيت نيروهاي اصولگرايي در يك خط تلاش قرار گيرد و از تشتت جلوگيري شود روندي كه از نظر من در انتخابات مثمرثمربود.

سروري خاطرنشان كرد: فرآيند جمنا در انتخابات گذشته با توجه به عمر كوتاه اين مجموعه بسيار مثبت بود و اين تشكل توانست با همه فراز و فرودها گزينه خود را در انتخابات با مشاركت مردمي معرفي كند.

وي درباره حضور پسران به جاي پدران در مجموعه اصولگرايي تاكيدكرد: اين موضوع تقابل نيست و يك فرآيندي است كه بايد شكل گيرد و احزاب و تشكل ها بايد از نيروهاي جوان و پتانسيل آنها استفاده كنند و از اين رو از  بنده حضور نيروهاي جوان در احزاب و مجموعه هاي سياسي بايد به فال نيك گرفت.

دبيركل جمعيت رهپويان اظهاركرد: گردش نيرو در احزاب را نبايد يك امر منفي تلقي كرد از اين رو اصولگرايان براي موفقيت در انتخابات و هركنش سياسي بايد از ظرفيت نيروهاي جوان استفاده كنند.

وي با اشاره به اينكه جمنا جاي هيچ مجموعه اصولگرايي قرار نگرفته است گفت: اين مجموعه در تلاش است با سازوكاري متفاوت و مبتني بر يك مشي پويا و كارآمد در انتخابات و عرصه هاي مختلف وارد عمل شود.

دبيركل جمعيت رهپويان با بيان اينكه اصولگرايام در انتخابات آينده نيز با شيوه جمنا وارد عمل خواهند شد خاطرنشان كرد: اميدوارم در انتخابات آتي نيز با استفاده از وحدت مجموعه اصولگرايان در لواي جمنا اهداف مدنظر مجموعه اصولگرايي محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای سروری مگر قدرت سیاسی ارث است که از پدر به پسر برسد پس تکلیف شایسته سالاری از نظر شما بلاتکلیف است چون این نظریه مخالفت صریح با مشی بنیان گذار انقلاب دارد بزودی تکذیب میشود و میگویند این برداشت خبر نگار بوده
Iran, Islamic Republic of
ژن خوب ها
حمید
Iran, Islamic Republic of
استفاده از نیروهای جوان به جای نیروهای مسن خوب و پسندیده است ولی آقایان طوری پیش نروند که موضوع ژن خوب جریانان اصلاح طلب به جریان اصول گرا هم سرایت پیدا کند . آقایان بخوبی می دانند که فرزندان برخی از حضرات اصول گرا آب نمی بینند والا شناگران خوبی برای صید ماهی چپاول بیت المال هستند . طوری رفتار نکنید که مردم به همه چیز بدبین شوند.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز اصولگراها هم دست كمي از اصلاح طلب ها تو مسئله ژن خوب مدار
اين صحبت آقاي سروري يه بحث آكادميك و ماهوي سياسي ايت جناحي نيست
كمي بالغانه نظر بديد
Iran, Islamic Republic of
ببينيد بحث ژن خوب و بد نيست ... بحث اينه در آمريكا بوش پدر بدر بزرگ سناتور بود، بوش پدر رئيس سيا و بعد معاون رئيس جمهور و بعد رئيس جمهور بود و بوش پسر رئيس جمهور بود بعد از فرمانداري تگزاس و جب بوش هم فرماندار فلوريدا
موضوعي كه هست بايد اين شجره سياسي بصورت مكانيزم درست و از راهكار فعاليت سياسي باشد نه صرفا قائم مقامي موروثي
صرفا هم اتفاق نظر مطرح نيس
ديك چني يه محافظه كار سنتي هست دخترش ليز هم هيمنطور اما دختر ديگرش گرايش هاي ليبرال داره
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما با مثال زدن از آمریکا خواسته اید ثابت کنید که مسئله ای آقازادگی مشکلی نداره. در حالی که چه در کشور شیطان بزرگ یعنی آمریکا و چه در ایران پدیده به ارث رسیدن قدرت نشان دهنده یک نوع فساد بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
ببين دوست عزيز شما اطلاق داره لفظاتون ... موضوع اينه نميشه كسي كه باباش سمت دارد را تحريم و مورد حمله قرار دهيم كه حق نداري كار سياسي كني ... اين با اصول اسلام كه اصل حريت است مخالفه ...
مشكل جامعه ما اينه كه به آقازادگي معروف شده مسئله قلدري و اينكه مملكت را ارث خاندانشون تلقي ميكنن هست
Iran, Islamic Republic of
در کشورهای غربی اقا زادگی از نوع ژن بزتر در ایران باعث شکست ان حزب و گروه میشود پس بسیار محطاط عمل میکنند
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر روی پیشانی اینها نوشته شده که ریاست بر مردم حقشان است مگر تخم دو زرده کرده اند در نظام اسلامی فرقی بین غنی و فقیر اشنا و غیر اشنا نیست هر چند اکنون این به نظر نمی رسد
SAABER
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
همه فاسد شدند اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره
اميرالمومنين امام علي(ع) مي فرمايند:
در آخر الزمان شيعيان ما اين طور مي شوند، همانند يک انبار آرد يا گندم يا جو که اين انبار را آفت بزند؛ صاحب انبار اينها را بيرون مي آورد و آن قسمت هايش را که آفت زده دور مي ريزد و بقيه را داخل انبار قرار مي دهد و اين کار آنقدر ادامه پيدا مي کند و استمرار پيدا مي کند تا جايي که به اندازه چند لقمه غذا بيشتر از آن باقي نمي ماند.
ريزش در زمان ظهور يک مسئله جدي است و جز با بصيرت و از خودگذشتگي فوق العاده نمي توان از فتنه هاي آخرالزمان عبور و براي نايب امام زمان(عج) سربازي کرد.
نتيجه اين فتنه اين است که دوست و دشمن گم مي شوند.