جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
عضو سابق شورای شهر تهران:

سروری: کتب درسی خالی از فرهنگ دفاع مقدس است/ کوتاهی مسئولان از غفلت است یا عامدانه؟!

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 551993
پرویز سروری با اشاره به اینکه کتب درسی ما خالی از دفاع مقدس شده و همچنین در بحث هنر روند نزولی در این خصوص مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: زنگ خطری برای مسوولان است که باید هوشیار باشند اما متاسفانه این هوشیاری‌ در بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شود.
سروری: کتب درسی خالی از فرهنگ دفاع مقدس است/ کوتاهی مسئولان از غفلت است یا عامدانه؟!
به گزارش جهان نيوز؛ پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با تهران نیوز، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج شود؛ تا زمانی که فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد هیج متجاوزی نمی تواند به کشور ما آسیب رساند.
 
سروری افزود: روزی که ما آهنگ دفاع را آغاز کردیم، دستانمان خالی بود، کشور را دو ابر قدرت بزرگ زمان آن زمان تحریم کردند و تمام دنیا در مقابل ما بودند با این شرایط بر دشمنان خود غلبه کردیم.

وی با بیان اینکه در ۸سال جنگ تحمیلی انقلاب را از تجاوز نجات دادیم اظهار کرد: ما اکنون هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ نظامی یک کشور قدرتمند هستیم.
این رزمنده پیشکسوت تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس که خودباوری و اتکا به توانمندی خود را نشان می دهد باید در بین جوانان استمرار پیدا کند؛ زنده نگه داشتن دفاع مقدس و یاد شهدا با برنامه های متعدد باید مداوم در جامعه فرهنگ سازی شوند.

سروری با اشاره به اینکه کتب درسی ما خالی از دفاع مقدس شده و همچنین در بحث هنر روند نزولی در این خصوص مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: زنگ خطری برای مسوولان است که باید هوشیار باشند اما متاسفانه این هوشیاری‌ها در بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به فرهنگ دفاع مقدس مسئولیم گفت: نوعی کوتاهی از سوی مسئولان دیده می‌شود که در خوشبینانه‌ترین حالت از روی غفلت بوده و در غیر این صورت به صورت عامدانه صورت می‌گیرد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های اخیر ترامپ و توهین آن به ملت ایران افزود: هنوز پاسخی شایسته و درخور به رئیس جمهور آمریکا داده نشده، در حالی که فرهنگ جهادی و مقاومت در هر حوزه آمادگی لازم را برای مقابله با دشمن ایجاد می‌کند به همین خاطر باید در این زمینه هزینه کرد که نوعی سرمایه‌گذاری می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *