کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمنا سازوكار اصولگرايان در انتخابات آينده را تعيين مي كند

سروری: فعاليت پسران به جاي پدران در عرصه سياسي را بايد به فال نيك گرفت

28 آبان 1396 ساعت 14:12

دبير كل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: فعاليت پسران به جاي پدران در عرصه سياسي را بايد به فال نيك گرفت.


به گزارش جهان نیوز؛ پرويز سروري دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره اينكه آيا شكل گيري جمنا سبب كوچك شدن مجموعه اصولگرايي شده است اظهار كرد: بنده بر اين باورم كه تحليل هاي ارائه شده از سوي برخي كارشناسان مبني بر اينكه جمنا سبب شده تا مجموعه اصولگرايي كوچك شود درست نيست.
 
وي تاكيد كرد: از ابتدا بنا نبوده است كه جمنا جاي مجموعه اصولگرايي را بگيرد و در كوچك و بزرگ شدن آنها تاثير داشته باشد.

دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: جمنا يك فرآيندي بود تا ظرفيت نيروهاي اصولگرايي در يك خط تلاش قرار گيرد و از تشتت جلوگيري شود روندي كه از نظر من در انتخابات مثمرثمربود.

سروري خاطرنشان كرد: فرآيند جمنا در انتخابات گذشته با توجه به عمر كوتاه اين مجموعه بسيار مثبت بود و اين تشكل توانست با همه فراز و فرودها گزينه خود را در انتخابات با مشاركت مردمي معرفي كند.

وي درباره حضور پسران به جاي پدران در مجموعه اصولگرايي تاكيدكرد: اين موضوع تقابل نيست و يك فرآيندي است كه بايد شكل گيرد و احزاب و تشكل ها بايد از نيروهاي جوان و پتانسيل آنها استفاده كنند و از اين رو از  بنده حضور نيروهاي جوان در احزاب و مجموعه هاي سياسي بايد به فال نيك گرفت.

دبيركل جمعيت رهپويان اظهاركرد: گردش نيرو در احزاب را نبايد يك امر منفي تلقي كرد از اين رو اصولگرايان براي موفقيت در انتخابات و هركنش سياسي بايد از ظرفيت نيروهاي جوان استفاده كنند.

وي با اشاره به اينكه جمنا جاي هيچ مجموعه اصولگرايي قرار نگرفته است گفت: اين مجموعه در تلاش است با سازوكاري متفاوت و مبتني بر يك مشي پويا و كارآمد در انتخابات و عرصه هاي مختلف وارد عمل شود.

دبيركل جمعيت رهپويان با بيان اينكه اصولگرايام در انتخابات آينده نيز با شيوه جمنا وارد عمل خواهند شد خاطرنشان كرد: اميدوارم در انتخابات آتي نيز با استفاده از وحدت مجموعه اصولگرايان در لواي جمنا اهداف مدنظر مجموعه اصولگرايي محقق شود.


کد مطلب: 566555

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/566555/سروری-فعاليت-پسران-جاي-پدران-عرصه-سياسي-بايد-فال-نيك-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com