شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
وزیر اطلاعات:

بیش از2میلیون نفر از3درگاه مرزی کشورخارج شدند

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 562922
وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه گفت: در بازدیدی که امروز داشتم وضعیت نسبت به سال گذشته بهتر مشاهده می‌شود.
بیش از2میلیون نفر از3درگاه مرزی کشورخارج شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، سید محمد علوی امروز ضمن بازدید از مواکب مستقر در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دیدن حرکت زائران حسینی دل‌ها به سمت حرم امام حسین(ع) به پرواز درمی‌آید.

وی با بیان اینکه هر سال شاهد بهبود وضعیت در زمینه خدمت‌رسانی و انجام امور اداری، خروجی و ورودی، ویزا و دیگر موارد در خوزستان هستیم، افزود: در بازدیدی که امروز داشتم، وضعیت نسبت به سال گذشته بهتر مشاهده می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولان و مردم با عشق و علاقه به زائران حسینی خدمت می‌کنند، بیان کرد: خوشبختانه امسال کمتر شاهد گروه‌های سرگردان که در زمینه ویزا دچار مشکل شده‌اند هستیم.

وی به خروج بیش از یک میلیون نفر از دو درگاه مرزی شلمچه و چذابه و مجموعا بیش از 2 میلیون نفر از سه مرز کشور اشاره کرد و گفت: هر سال شاهد کاهش مشکلات در زمینه خدمت‌رسانی به زائران نسبت به سال پیش هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *