شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بررسی دقیق تردد زائران در مرزها

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 563940
جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در طی سال‌های گذشته تراکم جمعیت در مرز‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود این درحالی است که امسال با کنترل و نظارت‌های ساماندهی شده، از تکرار مشکلات سال‌های گذشته جلوگیری شده و تردد قانونی زائران به دقت بررسی می‌شود.
بررسی دقیق تردد زائران در مرزها
به گزارش جهان نيوز، سردار حبیب اله جان نثاری در خصوص وظایف یگان‌های ویژه در مراسم راهپیمایی اربعین گفت: همایش عظیم اربعین حسینی، یک رزمایش بزرگ برای نشان دادن قدرت مردم مسلمان جهان است که عشاق را به نماد اتحاد در جهان اسلام حول یک مقصد مشترک جمع می‌کند دراین میان حفظ امنیت از اصول مهمی است که وظیفه تأمین آن برعهده یگان ویژه نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی افزود: تأمین امنیت، آسایش و آرامش در مرز‌های چزابه، مهران و شلمچه و کنترل خروج قانونی زائران مراسم راهپیمایی اربعین، برعهده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی است که در این زمینه سعی شده است از ازدحام جمعیت جلوگیری و ترافیک انسانی در مزر‌ها مدیریت شود.

جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت زائران اربعین در مرزها، نیاز به انضباط بخشی ازلازمه‌های حفظ نظم در مرز‌های ترددی محسوب می‌شود که این اقدام در چندین مرحله انجام و ساماندهی شده است.

وی عنوان کرد: در طی سال‌های گذشته تراکم جمعیت در مرز‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود این درحالی است که امسال با کنترل و نظارت‌های ساماندهی شده، از تکرار مشکلات سال‌های گذشته جلوگیری شده و تردد قانونی زائران به دقت بررسی می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *