جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین:

۲.۲ میلیون ویزا صادر شد

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 562430
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تقریباً ۴۰ درصد ترددها از مرز مهران صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار ویزا صادر شده است.
۲.۲ میلیون ویزا صادر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شهریار حیدری  با اشاره به صدور بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هراز روادید تا به امروز، اظهار کرد: از ابتدای صفر ماه تاکنون ۹۰۰ هزار زائر نیز از مرزهای  مهران، شلمچه و چذابه تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۹۹ هزار نفر از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه تردد شده است، افزود: در این میان بیشترین تردد از مرز مهران و کمترین تردد نیز در مرز چذابه بوده است.

سخنگو ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: در این میان تقریباً ۴۰ درصد خروجی‌ها از مرز مهران صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۶ هزار روادید برای اتباع افغانستانی صادرشده است، تصریح کرد: اتباع افغانستانی ۱۴۰ هزار متقاضی دارند که تا روز یکشنبه همه ۱۴۰ هزار روادید صادر می‌شود.

حیدری با اشاره به وضعیت مرزها، گفت: خوشبختانه وضعیت در مرزها روان و بر اساس آخرین بررسی‌های از طریق مسئولان اجرایی و مانیتورینگ در وزارت کشور است روان بوده و مشکل خاصی نیست.به گفته این مسئول در خاک عراق نیز تردد روان و استقبال از زائران بسیار خوب انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *