جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی/ مردم مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 646587
فرمانده ناجا با تأکید بر عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی، ازآمادگی کامل پلیس برای تسهیل در تردد و تأمین امنیت زائران خبر داد.
خبری از صدور ویزا و پاسپورت در مرزها نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مفتخریم امسال نیز همانند سال گذشته با آمادگی کامل در پایانه های مرزی برای تسهیل  تردد و تامین امنیت زائران تلاش می کنیم.

وی با اشاره به این که زائران توجه داشته باشند ظرف 48 ساعت می توانند در مبدأ حرکت  گذرنامه تهیه و با گرفتن روادید معتبر به سفر خود ادامه دهند، گفت: در پایانه ها صدور گذرنامه و ویزا انجام نمی شود و زائران مراقب سودجویی افراد فرصت طلب باشند به آنان توصیه می کنیم تا با گذرنامه معتبر و قانونی به مرزها مراجعه کنند.

این مقام عالی انتظامی به افزایش گیت ها برای تردد زائران اشاره کرد و گفت: همکاری دستگاه های مختلف با یکدیگر موجب تسهیل در تردد و تامین امنیت زائران خواهد شد.
فرمانده ناجا ادامه داد: باز هم تاکید می کنیم که به هیچ عنوان اجازه تردد به افراد فاقد مجوز داده نخواهد شد چرا که ما وظیفه کنترل و اجرای مقررات را بر عهده داریم.

وی در خاتمه با اشاره به اقدامات مناسب برای تسهیل در زیرساخت ها تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت های مناسبی در این زمینه انجام گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *