جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حذف چند پینگ پنگ باز ایرانی از رنکینگ جهانی

نوشاد عالمیان به رده ۶۳ جهان رسید

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 562235
رنکینگ جدید جهانی تنیس روی میز با صعود نفر اول ایران و حذف چند ملی پوش کشورمان همراه بود.
نوشاد عالمیان به رده ۶۳ جهان رسید
به گزارش جهان نيوز، با انتشار رنکینگ ماه نوامبر ۲۰۱۷ میلادی ، تعدادی از ورزشکاران نخبه تنیس روی میز با چند پله رشد مواجه شده و تعدادی دیگر از ورزشکاران به دلیل عدم حضور در میادین بین المللی، فعلا در فهرست جهانی رنکینگ غیرفعال و با حضور در اولین میدان مجددا با همان امتیاز و جایگاه به لیست اصلی بازگردانده می شوند.

طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز ایران و طبق استعلام از فدراسیون جهانی، پریناز حاجیلو اشتباها از لیست خارج شده که به زودی به فهرست جهانی رنکینگ اضافه می شود.

در فهرست جدید و در بخش مردان بزرگسال، نوشاد عالمیان با ۵ پله صعود، نیما عالمیان با ۶ پله صعود ، امین احمدیان با ۴۴ پله صعود و در بخش بانوان بزرگسال ندا شهسواری با ۳۴ پله صعود، فاطمه جمالی فر با ۱۰۵ پله صعود مشاهده می گردند.  

نوشاد عالمیان با این ۵ پله صعود به رده ۶۳ جهان رسید و همچنان در صدر بازیکنان ایرانی قرار دارد.
افشین نوروزی، امین میرالماسی و پوریا عمرانی در بخش مردان و مریم صامت، مهشید اشتری، شیما صفایی و هلیا اصغری در بخش بانوان از رنکینگ جهانی حذف شده اند.

ضمن اینکه ورزشکاران نوجوان و جوان به مانند نوید و حمید شمس، رادین خیام و آریا امیری در رنکینگ جهانی صعود چشمگیری داشتند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *