چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
مدت زمان حضور بازیکنان کره شمالی کم است

عالمیان: من و نوشاد می‌خواهیم لژیونر شویم

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 563409
پینگ پنگ باز المپیکی ایران معتقد است، سه ماه برای حضور بازیکنان کره شمالی در ایران کم است و اگر یک سال به ایران بیایند، خیلی می توانند کمک کنند.
عالمیان: من و نوشاد می‌خواهیم لژیونر شویم
به گزارش جهان نيوز، نیما عالمیان در گفت و گو با ایسنا درباره حضور بازیکنان کره شمالی در ایران بیان کرد: کره شمالی جزو پنج تیم برتر جهان است و بازیکنان اصلی آن به ایران آمده اند اما سه ماه برای حضورشان در ایران کم است . اگر بشود حالا بازیکنان دیگری از کره شمالی یک سال به ایران بیایند، خیلی می توانند کمک کنند. زمان آقای شهنازی ما خودمان در کمپ کره ای ها بودیم  و دست پرورده همان دوران هستیم از این رو حضورشان در ایران بیشتر باشد، بهتر است.
 
او در پاسخ به این پرسش که به فکر حضور در کمپ یا لیگ خارجی نیست، تاکید کرد: صحبت هایی با کشورهای خارجی کرده ایم که در سالهای آینده اگر بتوانیم من و نوشاد لژیونر شویم.  البته در سالهای قبل هم کشورهایی مانند آلمان و فرانسه درخواست هایی داده بودند اما ما سرباز بودیم و نمی توانستیم خارج از کشور بمانیم.
 
عالمیان در مورد وضعیت خود برای حضور در تورهای جهانی سوئد و اسپانیا گفت: با حضور در تورهای سوئد و اسپانیا می خواهیم برای مسابقات تیمی جهان آماده شویم. اگر بتوانیم می خواهیم برای اولین مرتبه به دسته یک جهان صعود کنیم البته کار سختی است اما باعث می شود پینگ پنگ ایران خیلی پیشرفت کند.
 
پینگ پنگ باز المپیکی در مورد تورهای ایرانی و اینکه از لحاظ کیفیت تفاوتی با سال قبل داشته است یا خیر، تصریح کرد:  تورهای ایرانی مسابقات خوبی است  و از لحاظ برگزاری شبیه تورهای جهانی است اما اگر برخی موارد مثل سالن مسابقه و حتی جوایز بهتر شود، انگیزه بازیکنان هم بالا می رود، حداقل انگیزه خود من خیلی بیشتر می شود.
 
منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *