جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برنامه‌های ابتکار برای اشتغال زنان

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 560332
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: چندین مسیر را برای اشتغال زنان دنبال می‌کنیم.
برنامه‌های ابتکار برای اشتغال زنان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه هیات دولت درباره برنامه‌های معاونت متبوعش برای اشتغال زنان، اظهار کرد: ما چندین مسیر را برای اشتغال زنان دنبال می‌کنیم یک مسیر بحث 1/5 میلیارد دلاری است که برای اشتغال روستایی پیش بینی شده است و در تلاشیم تا سهم زنان روستایی در این اعتبارات تامین شود.

ابتکار گفت: بحث اعتباری در ماده 80 قانون برنامه برای اشتغال زنان سرپرست خانواده پیش بینی شده است و ما سازوکاری را برای این تعریف می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور خانواده و زنان بیان کرد: پایلوتی را سال گذشته معاونت درباره اشتغال زنان در شهر ری اجرا کرد که چارچوب و هماهنگی بین بخشی برای بهبود شرایط زنان سرپرست خانواده را تعریف کرده است و می خواهیم آن پایلوت را فراگیر کنیم.

ابتکار موضوع اشتغال زنان را با کارآفرینی، ارتقای سطح مهارت ها و آموزش ها مرتبط دانست و گفت: در تلاشیم تا در زمینه بنگاه داری توانمندی ها و آموزش ها را برای کارآفرینی زنان ارتقا بدهیم و برگزاری دوره های آموزشی از طریق سازمان های مردم نهاد و دانشگاه و... در دستور کار ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *