جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اعطای وام اشتغال زایی به زنان سرپرست

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 444428
مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ طرحی در بانک کشاورزی به نام طرح حضرت زینب (س) در دستور کار است که در این طرح تسهیلاتی به زنان سرپرست خانوار برای اشتغال‌زایی داده می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، الله‌داد محمدی یکی از رسالت‌های بانک کشاورزی را کمک به ایجاد اشتغال در کشور دانست.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان بیان کرد: در این راستا بانک کشاورزی با همه توان به دنبال کمک برای ایجاد سرمایه‌گذاری به خصوص در بخش کشاورزی برای رونق تولید و اشتغال در استان است.

این مسئول بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی در زمینه‌های مختلف از جمله پرورش ماهی تسهیلات خوبی به سرمایه‌گذاران داده شده است.

محمدی افزود: یکی از کارهای بسیار خوبی که در بانک کشاورزی پیگیری می‌شود کمک به اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار است که ما در استان به جد پیگیر چنین اقدامی برای این قشر محروم در جامعه هستیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در خصوص کمک به اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار گفت: طرحی در بانک کشاورزی به نام طرح حضرت زینب (س) در دستور کار است که در این طرح تسهیلاتی به زنان سرپرست خانوار برای اشتغال‌زایی داده می‌شود.

این مسئول گفت: اعتباری برای این طرح پیش‌بینی شده که به هر یک از زنان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست تا ۵۰ میلیون ریال وام اشتغال‌زایی داده می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زنانی را که کمیته امداد و بهزیستی به عنوان دو نهاد حمایتی به ما معرفی کنند به شرط ارائه طرح و سایر شرایط به آن‌ها چنین وامی تعلق می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *