جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۴

پیشنهاد سعید جلیلی برای "برجام" خوانی + دانلود

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 559395
مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، پیشنهاد "برجام خوانی" را برای دانشجویان و دانشگاهیان مطرح کرد.
پیشنهاد سعید جلیلی برای "برجام" خوانی + دانلود
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، پیشنهاد "برجام خوانی" را برای دانشجویان و دانشگاهیان مطرح کرد.

وی در این فایل PDF سخنان و اسلایدهای ارائه شده توسط در کمیسیون برجام مجلس و تحریم‌‌ها و قطعنامه‌های اعمالی علیه ملت ایران را تشرح کرد.

برای دریافت این فایل کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وسعت اله مقدر
Iran, Islamic Republic of
باید از توافق بر سر کلیات شروع کرده و به سمت جزئیات پیش می رفتند بطوریکه متن هیچ توافقی اجازه نداشت کلیات پذیرفته شد در توافق قبلی را نقض کند. حتی اگر این مراحل به چندین و چند توافقنامه می رسید.
Iran, Islamic Republic of
برای روشن شدن موضوع وجلوگیری از سوء استفاده از برجام در انتخابات اتی .پیشنهاد می شود تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی در یک برنامه زنده تلویزیونی دستاورد های خود را مستند برای مردم بازگوی کنند. این پیشنهاد اگر به صورت یک مطالبه عمومی مطرح وپی گیری شود .دیگر کسی یا جناح خاصی جرات نمی کند منافع کشور را قربانی مطامع فردی وجناحی کند.
Iran, Islamic Republic of
باور بفرمایید اگر این افتضایی که دولت تدبیر امید در خصوص برجام درآورده دولت اصولگرا و شخص جلیلی دراورده بود الان در تمام کشور طوری تبلیغ می کرده اند وطوری با احساسات مردم بازی می کرده اند که مردم شخصا وارد عمل شده و تمام عوامل و مذاکره کننده را اعدام کرده بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
باید این پیشنهاد دکتر جلیلی را ،جدای از خط وجناح فکری وصرفا برای حفظ نطام وروشن شدن اذهان عمومی ومشخص شدن خادمین واقعی مردم به عنوان یک مطالبه عمومی در همه شبکه های مجازی مطرح کنیم.دوستانی که دلسوز نظام هستند این مطالبه عمومی را جدی بگیرند وحتما اطلاع رسانی کنند . این هم یک نوع آتش به اختیار است که رهبری فرمود