شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
کاشف CR7

رفتن رونالدو به هر تیم دیگری یک شکست است

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 558818
رونالدو در نهمین فصل حضورش در رئال مادرید به سر می برد؛ در حالی که شایعاتی مبنی بر جدایی او در آینده ای نه چندان دور به گوش می رسد.
رفتن رونالدو به هر تیم دیگری یک شکست است
به گزارش جهان نيوز، لازلو بولونی، مربی مجار سابق اسپورتینگ لیسبون که برای اولین بار به رونالدو در این باشگاه میدان داد، معتقد است که او باید فوتبالش را در رئال تمام کند.
 
 

 
 
بولونی در مورد رونالدو گفت:« امیدوارم رونالدو تا پایان دوران فوتبالش تصمیمی نگیرد که باعث افت کیفیت و پرستیژش شود. با تمام احترام برای تیم های دیگر باید بگویم که رونالدو به هر تیمی که برود، برایش یک شکست خواهد بود. رونالدو باید فوتبالش را در رئال تمام کند. او و رئال با یکدیگر عجین شده اند.»
 
مسی و رونالدو:« مثل این دو در تاریخ فوتبال به اندازه انگشتان دو دست هم یافت نمی شود. پله، مارادونا، کرویف، دی استفانو، پوشکاش و.... قابل قیاس با مسی و رونالدو هستند. مسی در پست خودش بهترین است و رونالدو هم در پست خودش. طبیعی است که من از بین این دو، رونالدو را ترجیح بدهم؛ ولی برای مسی هم احترام زیادی قائلم.»

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *