جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رئیس‌جمهور از سپاه تقدیر کرد، زنجیره‌ای‌ها ندیدند!

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 556971
رئیس‌جمهور در جلسه دیروز هیئت دولت گفت: آمریکا فکر می‌کند سپاه واحد نظامی است؛ این‌اشتباه است سپاه تنها واحد نظامی نیست بلکه سپاه در دل این مردم قرار دارد و در همه روزهای خطر از منافع ملی دفاع کرده است.
به گزارش جهان نيوز؛ رئیس‌جمهور در جلسه دیروز هیئت دولت گفت: آمریکا فکر می‌کند سپاه واحد نظامی است؛ این‌اشتباه است سپاه تنها واحد نظامی نیست بلکه سپاه در دل این مردم قرار دارد و در همه روزهای خطر از منافع ملی دفاع کرده است.

روحانی با اشاره به اینکه امروز کاملاً روشن می‌شود که دولت یاغی کیست و کسی که مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، چه کسی است و به خوبی روشن می‌شود که کدام کشور مورد احترام کشورها و افکار عمومی جهان است، ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد خطای بعدی را مرتکب شود و علیه سپاه پاسداران اقدامی کند، این دیگر خطا اندر خطا است.

وی تصریح کرد: سپاه همیشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروریست‌ها ایستاده است.

رئیس جمهور افزود: آمریکایی‌ها به دلیل آنکه می‌خواستند داعش را ۲۰ سال در این منطقه نگه دارند و از این ابزار استفاده کنند، حق دارند از سپاه عصبانی باشند، چراکه سپاه با برنامه‌ریزی و حمایت خودش از ملت عراق، سوریه و لبنان، داعش را ذلیل کرده است.

اما به استثنای یکی دو روزنامه، این اظهارات تقریباً در همه روزنامه‌های اصلاح طلب سانسور شد.

گفتنی است دیروز روزنامه زنجیره‌ای بهار در مطلبی با ادبیات دستوری برای نظام، مدعی شد که سپاه پاسداران می‌بایست فرماندهی مسائل منطقه‌ای را به وزارت خارجه بدهد و در ادبیات خود تجدیدنظر کند!

هرگاه مسئولان ارشد کشور همدل و همصدا می‌شوند، صدای رسانه‌های معاند بلند شده و به فحاشی می‌پردازند؛ اما نکته قابل تأمل اینجاست که در اکثر مواقع، رسانه‌های اصلاح طلب نیز همصدا با رسانه‌های معاند، به مسئولین ارشد کشور حمله کرده و این همدلی را سانسور می‌کنند.
روزنامه‌های اصلاح طلب به دفعات در پازل دشمن بازی کرده و به تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران پرداخته‌اند.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *