سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نمادِ هیتلری برای ترامپ +تصاویر

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 555898
تاکر ویمیستر (Tucker Viemeister) طراح آمریکایی در واکنش به سیاست‌های نژادپرستانه ترامپ نشانی به سبک نازی‌ها برای او طراحی کرد.
نمادِ هیتلری برای ترامپ +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تاکر ویمیستر (Tucker Viemeister) طراح آمریکایی با الهام از نشان صلیب شکسته که علامت نازی‌هاست نشانی برای ترامپ طراحی کده است.در طراحی این لوگو حرف T که حرف اول نام خانوادگی Donald Trump است به صورت متمایل به سمت راست و در دایره‌ای قرمزرنگ قرار داده شده تا هر بیننده‌ای را به یاد نشان نازیسم بیاندازد.
ویمیستر این آرم را در آوریل سال گذشته پیش از آنکه ترامپ نامزد رسمی و نهایی حزب جمهوریخواه آمریکا شود طراحی کرده بود و با قراردادن آن در توئیتر نوشت: ”امیدوارم حامیان ترامپ این آرم را دوست نداشته باشند.» او همچنین در وبسایت شخصی خود نوشت: «طراحی می‌تواند نشان دهد که چیزهای بد در چه چیزی اشتراک دارند؛ مثل لوگویی که من برای کمپین خشونت و تعصب ترامپ ایجاد کردم.»
ویمسیتر پس از مراسم تحلیف ترامپ و فرمان اجرایی وی مبنی بر منع ورود اتباع چند کشور مسلمان به آمریکا گفت: «احساس کردم این آرم بسیار مرتبط است. مشخص است این آرم، چرخش‌یافته صلیب شکسته نازی‌ها بوده است؛ چرا که ارتباطی بین نفرت‌پراکنی‌های نژادی ترامپ و نازی‌ها وجود دارد. من نگرانم که هواداران او مخالف این عمل من باشند؛ آنها ممکن است این ارتباط با فاشیسمِ سفید پوستان را دوست داشته باشند. کاش می‌توانستم کمکی کنم تا پیروانش بردبارتر و آگاه‌تر باشند؛ چرا که در این شرایط می‌توانستیم در کنار هم به حل مسائل کمک کنیم.»
ویمیستر طرح مقدماتی طراحی خود را نیز منتشر کرده است. این طرح به خوبی نشان می‌دهد که این نماد چه تفاوت‌هایی با نماد طراحی‌شده برای هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *