جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توقف شهرآورد خوزستان به دلیل گرمای هوا

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 552711
در قالب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند.
توقف شهرآورد خوزستان به دلیل گرمای هوا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، در قالب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند.

قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در شهرآورد خوزستان را وحید کاظمی با کمک بابک داوری، فرهاد مروجی و پیمان فرخی مهر انجام می‌دهد و ناظر آن نیز عبود سنگاشکن است.

در این بازی میثم دورقی از استقلال خوزستان در دقیقه 19 و رحیم زهیوی از فولاد خوزستان در دقیقه 28 از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

همچنین رضا کرملاچعب از استقلال خوزستان و عبدالله کرمی از فولاد خوزستان در دقیقه 30 با اخطار داور مواجه شدند.
پاس بلند بهرامی در دقیقه 9 در محوطه جریمه به کرملاچعب رسید که او موقعیت را برای فرید کریمی فراهم کرد، اما شوت او را حامد لک دروازه بان فولاد دفع کرد.

ایوب والی به خوبی از محوطه 6 قدم توپ را دور کرد تا حمله مهاجمان استقلال خوزستان دفع کند.داور شهرآورد خوزستان این بازی را به دلیل گرمای هوا در دقیقه 30 متوقف کرد.استراحت داور به بازیکنان تیم‌های تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان 2 دقیقه بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *