جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیروزی قاطع استقلال مقابل فولاد/ شکار قلب شیر با بازیکنان آفریقایی

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 675207
تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر موفق به شکست فولاد خوزستان شد.
پیروزی قاطع استقلال مقابل فولاد
به گزارش جهان نيوز، در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز و به قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با نتیجه ۳ بر یک برابر شاگردان افشین قطبی به برتری دست یافتند. منشا (۱۵)، پاتوسی (۳۹) و ایسما (۴+۹۰) برای استقلال و حسن بیت سعید (۳۸) برای فولاد گلزنی کردند.

استقلال با درخشش بازیکنان آفریقایی خود و با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و موقتاً به یک امتیازی سه تیم بالای جدول رسید. منشا اهل نیجریه، پاتوسی اهل آفریقای جنوبی و ایسما اهل کینه است. پاتوسی در حالی گل دوم تیمش را به ثمر رساند که در سه دیداری که برای آبی‌پوشان به میدان رفته سه گل زده، روی یک گل تأثیر مستقیم داشته و سه پاس گل هم داده است.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی (۴۶ - راقائل اریک مسی)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی وناکافومی آگاهوشی (۴۶ - سینا مرادی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، اللهیار صیادمنش (۷۱ - داریوش شجاعیان)، آیاندا پاتوسی(۸۵ - محسن کریمی)، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا (۷۴ - ایسما گونکالوس).

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *