شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سیدعمارحکیم:

شایسته است تلعفر را «تل-ظفر» بنامیم

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 546023
رهبر حزب میهنی حکمت عراق در پیامی به مناسبت آزادی تلعفر این شهر را تل پیروزی و ظفر نامید و این پیروزی را مدیون فتوای تاریخی آیت الله سیستانی دانست.
شایسته است تلعفر را «تل-ظفر» بنامیم
به گزارش جهان نيوز؛ «سید عمار حکیم» رهبر «حزب میهنی حکمت» عراق در پی اعلام آزادی کامل تلعفر به وسیله نیروهای مسلح عراقی در پیامی برای تبریک این پیروزی شهر تلعفر را «تل-ظفر» (تل پیروزی) نامید.
سید عمار حکیم گفت صادقان وعده خود را محقق کرده و حالا پیام پیروزی و شکست داعش، افراط گرایی و شرارت را به ما داده اند و افزود که این پیروزی یک پیروزی بزرگ است زیرا به معنای مرگ داعش است.
حکیم ابراز امیدواری کرد که پیروزی بر داعش در تلعفر برای همیشه صفحه سیاه وجود داعش در تاریخ معاصر عراق را از بین ببرد و در ادامه هم از با امام بزرگ خطاب کردن آیت الله سید علی سیستانی این پروزی را ساخته دست ایشان دانست و گفت: با فتوای جهادی ایشان میهن پرستی در وجود عراقی ها بیدار شد.
وی خطاب به حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراقی هم گفت که حسن مدیریت این عملیات به وسیله فرمانده کل نیروهای مسلح، مشارکت همه گروه های نظامی نیروهای مسلح عراقی نقش عمده ای در این پیروزی داشته اند.
وی همچنین از استقامت مردم عراق که در کنار فرزندان مبارزشان ایستادگی کردند و شهدای نیروهای مسلح عراقی یاد کرد و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *