پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

حکیم: مخالف پایگاههای نظامی آمریکا در عراق هستیم

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 676947
رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق بر مخالفت با پایگاههای نظامی آمریکا در عراق تاکید کرد.
مخالف پایگاههای نظامی آمریکا در عراق هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیاالیوم، عمار حکیم رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق امروز شنبه اعلام کرد که با پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق مخالف است.

وی افزود: ما تاکید می‌کنیم که نباید عراق به محلی برای حمله به همسایگانش تبدیل شود و ما با پایگاه‌های نظامی دائمی آمریکا مخالفیم.

حکیم تاکید کرد: داعش هنوز موجود است و ما نیاز مبرم به توافق ملی جامع و یکپارچه داریم. استمرار طرح ملی ایجاب می‌کند که ما اختلافات را کنار گذاشته و اولویت‌های ملتمان را در نظر بگیریم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
یکی از رهبران جریان صدر عراق: سرکرده های داعش نزد آمریکایی ها هستند

تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

حاکم الزاملی از رهبران جریان صدر عراق در گفتگو با این شبکه تأکید کرد: اطلاعات حاکی از این است که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و شمار دیگری از اعضای اصلی این گروه در شهرک الباغوز سوریه حضور دارند. تروریست های داعش به این نکته اعتراف کرده اند که سرکرده های این گروه نزد آمریکایی ها هستند.

وی افزود: بسیاری از تروریست های داعش تابعیت خود را تغییر داده اند و نهادهای اطلاعاتی عراق به این مسئله پی بردند. ما نمی خواهیم عراق به هتل پنج ستاره برای تروریست های داعش تبدیل شود. اعضای داعش که تحویل عراق داده شدند اعتراف کرده اند که چندین تن طلا و اموال به سرقت رفته عراق در شهرک الباغوز است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از ورود اتوبوس ها به اردوگاه الرکبان و انتقال آوارگان سوری جلوگیری کرد

تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
­

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای آمریکایی از ورود اتوبوس ها به اردوگاه الرکبان (در مرزهای سوریه و اردن) برای انتقال آوارگان سوری جلوگیری کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با وجود خشونت ضد مردم در کشور مدعی دموکراسی؛
ادامه اعتراض‌ها به سیاست‌های دولت فرانسه
پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان از سلاح‌های نامتعارف استفاده و بیش از ۱۰۰ نفر را بازداشت کرد.

تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

پلیس ضد شورش فرانسه برای سرکوب معترضان از گاز اشک آور، گاز فلفل و سلاح‌های نامتعارف استفاده و بیش از یکصد نفر را بازداشت کرد.

عليرغم تلاش دولت فرانسه براي براي فرسايشي کردن اعتراضات و خسته کردن معترضان، همچنان اين اعتراضات مردمي به سياست هاي دولت فرانسه ادامه دارد.
{$sepehr_media_3266842_400_300}
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!