جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتقاد از استخدام بادیگارد توسط هنرمندان

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 542593
مسأله وقتی جالب می‌شود كه اغلب كسانی كه با بادیگارد در محافل عمومی ظاهر می‌شوند جزو هنرمندان ریشه‌دار و مردمی نیستند و در عوض چهره‌های سوپر‌استار و ستاره‌های یك‌شبه سینما سراغ این‌گونه رفتار‌های لاكچری‌مآبانه می‌روند.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه‌ اصولگرای «جوان» در مطلبی نوشت: انتشار تصاویر متعدد از افرادی مانند احسان علیخانی، محمدرضا گلزار و مهران مدیری یا بعضی خواننده‌های زیر‌زمینی با مردان قوی هیکلی که وظیفه محافظت از آنها را بر عهده گرفته‌اند، این سؤال را به وجود آورده که مثلاً به غیر از درخواست امضا یا عکس سلفی، مردم چه خواسته‌ای از شخصی مانند علیخانی خواهند داشت که وی برای فاصله گرفتن از مردم سراغ بادیگارد رفته است؟ اكنون مؤسساتی در ایران اقدام به آموزش محافظ شخصی می‌كنند و برای مشتریان داخلی محافظ در نظر می‌گیرند، كاری است كه حتماً توجیهی دارد، اما اینكه چهره‌های هنرمند در رأس مشتریان این محافظان قرار می‌گیرند، جای تعجب دارد. مسأله وقتی جالب می‌شود كه اغلب كسانی كه با بادیگارد در محافل عمومی ظاهر می‌شوند جزو هنرمندان ریشه‌دار و مردمی نیستند و در عوض چهره‌های سوپر‌استار و ستاره‌های یك‌شبه سینما سراغ این‌گونه رفتار‌های لاكچری‌مآبانه می‌روند. این روزها مردم تصویر حضور مهران مدیری در مشهد را با محافظ و اسكورت نگاه می‌كنند و آن را با عبور و مرور ساده دولتمردان برخی كشورهای خارجی مقایسه می‌كنند و در نهایت به جوگیر بودن برخی از ما در مواجهه با هنرمندان می‌خندند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *