شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد

جزئیات جلسه «بطحایی» و کمیسیون فرهنگی

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 540692
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جزئیات جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش گفت: اجرای سند تحول بنیادین و تغییر نگاه آموزش‌وپرورش از سیاسی به علمی و آموزشی مورد تأکید قرار گرفت.
جزئیات جلسه «بطحایی» و کمیسیون فرهنگی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احدی آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با گزینه پیشنهادی دولت  برای وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در جلسه عصر دیروز کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش حضور یافت و درباره مباحث مختلف به بحث و بررسی پرداختیم.

وی افزود: مهمترین موضوع مدنظر نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس، توجه به سند تحول بنیادین به عنوان سند بالادستی کشور و تعیین تکلیف «توقف» سند آموزش 2030 بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: توجه به حقوق و مطالبات فرهنگیان، بازنگری در متون درسی، توجه به مباحث تربیتی و پرورشی و تغییر نگاه آموزش‌وپرورش از سیاسی به علمی و آموزشی از سایر مباحث مطرح شده بود متاسفانه هم‌اکنون با توجه به سیاسی‌کاری مدیران آموزش‌وپرورش شاهد هستیم که این وزارتخانه به لاک سیاسی رفته و این موضوع جفا در حق دانش‌آموزان است.

آزادیخواه عنوان کرد: آقای «بطحایی» با پذیرش این مسائل برای رصد آنها و مهندسی مشکلات در آموزش‌وپرورش قول مساعد داد و در نهایت برآیند نظر کمیسیون فرهنگی نسبت به وی مثبت بود.وی مطرح کرد: آقای بطحایی به توقف سند آموزش 2030 و اجرای سند رسمی و قانونی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تأکید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *