شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱۰

علت آسیب‌دیدگی حنجره روحانی افشا شد!

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 534126
علت آسیب‌دیدگی حنجره روحانی افشا شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «تکاپوی مجاهدین شنبه» نوشت: «آشنا یکی از مسببان فشل بودن تیم اطلاع‌رسانی دولت بوده است که به واسطه این ضعف این روزها حسن روحانی با آسیب‌دیدگی حنجره روبه‌رو است، چراکه به دلیل ناکارآمدی تیم رسانه‌ای‌اش خود مجبور به انعکاس دستاوردهایش در ایام انتخابات شد».
مشکل اصلی دولت یازدهم، کارنامه بسیار ضعیف در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و سیاست خارجی است. متاسفانه در طول چهارسال گذشته مطالبات اصلی مردم به حاشیه رفت و موضوعات دست چندم و بی اهمیت به عنوان دغدغه اصلی مطرح شد؛ و البته تیم اطلاع رسانی دولت نیز در اهمیت دادن به حواشی و به حاشیه رفتن متن، اهتمام ویژه‌ای داشت. در حال حاضر دهها روزنامه در کنار تعداد زیادی سایت و شبکه اجتماعی در حمایت از دولت در حال فعالیت است؛ بنابراین، مشکل اصلی دولت، بلندگو نیست، بلکه اقدام و عمل و ارائه یک کارنامه قابل قبول است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - هر چه بگندد نمكش ميزنند - واي به روزي كه نمك بشه تموم!
موفق باشيم!
Iran, Islamic Republic of
نمکدون
Iran, Islamic Republic of
شاید هم بر خلاف باور عمومی، دروغ گفتن سبب .... می گردد...
Iran, Islamic Republic of
خخخخ یاده اونایی افتادم که تو برنامه طنز خنده بازار دهنشونو می گیرن فحش میدن دمت گرم
مردم راه خودشونو انتخاب کردن حق اعتراض دارین ولی اقلیت نمی تونه درباره اکثریت تصمیم بگیره
Iran, Islamic Republic of
ولي شيختون يه نظر ديگه داره , جناب ايشون فرموده و مي فرمايند كه هركس با من و تفكرات و كارهايم مخالفه ,حق اعتراض نداره و اگر اعتراض بكنه بايد به جهنم بره ,چون مخالفان من يا بي سوادن يا حسودن يا از دنيا بي خبرن يا...!!!
دقيقا" همون برخوردي كه رئيس جمهور جنايت پيشه و متكبر آمريكا يعني بوش با مخالفانش درپيش گرفت و رسما" اعلام كرد مردم دنيا يا با ما هستن يا در برابر ما و هركس كه در برابر ما قرار گيرد بايد نابود شود.!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحال گفتی ایول!!
Iran, Islamic Republic of
اوضاع خوبی نیست و نداریم ؟؟؟!!!! کنار ایستادن و شعار لنگش کن ما را به هدف نخواهد رسانید !! یقین دولت روحانی ناکار آمد ترین دولتهای پس از انقلاب بوده و میباشد !!چه باید کرد ؟؟!! باید کمکش کرد تا این جنازه بحران زده اقتصاد و تولید و فساد و قاچاق و رانت را بر داریم !! لجبازی باهم کردن و پرداختن به موضاعاتی مثل تتلو و خندوانه و و..و.. از این قبیل رفتن به بیراهه است !!و پا به سبد انجیر مالیدن و ایز به گربه گم کردن و وقت تلف کردن !! تاکی بایئ بگوئیم تقصیر دولت های قبل است !!! ....
علی
Iran, Islamic Republic of
لغنت خدا بر خایین ملت و مملکت
Iran, Islamic Republic of
بالاخره اون همه تهمت زدن ،یه جائی هم در خود ادم اثر میزاره.
دولت روحانی به علت تزریق شدن گفتمان مریض لیبرالی از نوع ضعیف شده ان به کمای ناکار آمدی رفت است این مشکل همچنان همراه دولت خواهد بود و دولت وگفتمانش را به فراموش خانه تاریخ خواهد سپرد گفتمان ما باید بخریم و دوست داریم بخریم ثمری جز بیکاری عداشاعه وهمراه نبودن ندارد دراین راه می توان این نکته را هم افزوردکه گفتمان انقلابی همچنان به بلوغ خود نزدیک می شود دراین راه هزینه های فراوانی داده وبا حتی در حال پوست اندازی است و بخشی از بدنه عافیت طلب خود را هم در راه رسیدن به قله جا گذاشته است.