شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۱
آیت‌الله میرباقری:

اعمالمان را در پایان رمضان به امام زمان(عج) بسپاریم

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 529309
عضودر روز پایانی ماه مبارک رمضان بگویید که این اعمال از توفیقات خداوند است و آن را به دست امام زمان(عج) بسپارید تا آن را حفظ کنند و به امام زمان(عج) بگویید: شما این ناقابل را از طرف ما به خدا عرضه بدار.
اعمالمان را در پایان رمضان به امام زمان(عج) بسپاریم
گروه فرهنگی جهان نیور، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری: در روز پایانی ماه رمضان، اعمالتان را به امام زمان(عج) بسپارید.

 اگر در روز آخر ماه رمضان به اعمالتان مُعجب شوید، چیزی از این ماه بیرون نمی‌برید!

در روز پایانی ماه رمضان همه اعمالمان را به دست ولی‌مان بسپاریم، بهتر است که این اعمال را به ایشان هدیه کنیم، او که محتاج نیست و این هدیه معنایش این است که شما برای ما نگهداری کنید.

سید بن‌ طاوس در اعمال شب نیمه‌شعبان می‌گوید که آخر شب به اعمال خود معجب نشوید! هیچ چیز از خودتان ندارید و خود را دست خالی ببینید! مبادا ما روز آخر ماه رمضان مُعجب شویم که ما روزه گرفتیم! اگر مُعجب شوید هیچ چیز از این ماه بیرون نمی‌برید!

 بلکه بگویید که این اعمال از توفیقات خداوند است و آن را به دست امام زمان(عج) بسپارید تا آن را حفظ کنند و به امام زمان(عج) بگویید: شما این ناقابل را از طرف ما به خدا عرضه بدار.

ما باید به‌ شدت مراقبت کنیم آنچه را که در ماه رمضان به‌دست آورده‌ایم، از دست ندهیم، انسان می‌تواند وارد بهشت ماه رمضان بشود و دیگر او را بیرون نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا، بر حضرت آقا امام زمان.
شرمنده ایم از کم عملی و پرتوقعی. مولایم‌؛ خود شما، دست ما را بگیرید و نجات دهید، به اذن الله