دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

ارتش یمن: تمام گزینه ها روی میز است

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 527966
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با اشاره به توانمندی‌های روزافزون ارتش این کشور از در دسترس بودن تمامی گزینه‌های نظامی برای پاسخگویی به تجاوز عربستان سعودی خبر داد.
ارتش یمن: تمام گزینه ها روی میز است

به گزارش جهان نيوز، «شرف غالب لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که گزینه‌های نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای پاسخگویی به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی - آمریکایی در حق ملت ما، در تمامی سطوح باز است.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، اظهار داشت: توانمندیهای نظامی ما اکنون از هر زمان دیگری، بهتر است و ما در صدد نشان دادن واقعیتی جدید در میدان نبردیم تا تحرکات دشمن را تضعیف کنیم و تمامی پایگاه‌های نظامی راهبردی آن را در داخل خاک عربستان که از آنها برای حمله به یمن استفاده می‌شود، هدف قرار دهیم.
شرف لقمان افزود: عملیات نظامی ما همواره در چارچوب حق قانونی و مشروعمان مبتنی بر کلیه ادیان آسمانی و قوانین مربوط به دفاع از وطن و حق حیات بوده و هست. اما ائتلاف متجاوز سعودی همچنان تلاش دارد تا حق حیات را از ملت یمن سلب کند.
وی تاکید کرد: مواضع بین‌المللی اعلامی و غیر اعلامی شورای امنیت بیانگر میزان جانبداری آن از برخی قدرتهای بزرگ است. این شورا هیچ توجهی به جنایات ائتلاف سعودی - آمریکایی در حق ملت یمن نمی‌کند. ملتی که هیچ راهی جز دفاع از خود با تمام وسایل و راهکارهای در دسترسش ندارد.
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که ثبات و پایداری ملت یمن، سلاح حقیقی آنهاست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *