شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
گزارش شین هوا چین از صعود زودهنگام ایران

کی روش به دنبال خلق شگفتی درجام جهانی2018

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 527726
خبرگزاری مطرح چین در پی صعود زودهنگام ایران به رقابت های جام جهانی از برنامه های سرمربی پرتغالی برای خلق شگفتی در روسیه 2018 خبر داد.
کی روش به دنبال خلق شگفتی درجام جهانی2018

به گزارش جهان نيوز، تیم ملی ایران دو هفته زودتر از اتمام مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا جواز صعود به این رقابت ها را به عنوان دومین تیم بعد از برزیل کسب کرد تا این موفقیت بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های منطقه و دنیا داشته باشد.

خبرگزاری شین هوا چین در گزارشی پیرامون شرایط مطلوب تیم ملی ایران در سال های گذشته در گزارشی پیرامون برنامه های سرمربی پرتغالی ایران نوشت:« کارلوس کی روش در تشریح برنامه های خود برای آماده سازی ایران از آرزوهای خود برای خلق شگفتی در روسیه 2018 پرده برداشت که رسیدن به این آرزوها با تیمی که در اختیار دارد چندان دور از انتظار نخواهد بود».
شین هوا در ادامه گزارش خود آورد:« از شش سال پیش که مربی پرتغالی روی نیمکت ایران نشست برنامه های پوست اندازی این قدرت فوتبال قاره آغاز شد و حالا شاهد آن هستیم که برنامه ریزی ها برای تبدیل ایران به قدرتی بزرگ جواب داده و کی روش امیدوار است با نسلی که ساخته بتواند در جام جهانی 2018 شگفتی بزرگی با صعود ایران به مراحل نهایی خلق کند».
شین هوا با مقایسه شرایط فوتبال ایران و چین ابراز امیدواری کرد مارچلو لیپی هم بتواند همچون کارلوس کی روش تاثیرگذاری خود بر فوتبال پرجمعیت ترین کشور دنیا را ظرف برنامه ای کوتاه مدت و بلند مدت نشان دهد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *