پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انجام مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کی‌روش

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 589781
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: پس از صحبت با مهدی تاج متوجه شدم که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش انجام شده است.
انجام مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کی‌روش
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی درباره اضهارات نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «در فدراسیون فوتبال گوش شنوا وجود ندارد»، اظهار داشت: از اینکه آقای نعمتی، نماینده محترم مردم در کنار حل مشکل بیکاری، آلودگی هوا و حق پخش تلویزیونی در صدد حل و فصل مشکل فوتبال ایران و عربستان است سپاسگزاریم، اما باید به استحضار ایشان برسانیم که در این‌باره فدراسیون فوتبال با همراهی وزارت امور خارجه و برخی نهادها بیش از 20 جلسه برگزار کرده است که اظهارات اخیر ایشان نشان می‌دهد از این موضوع بی اطلاع است.

وی افزود: بهتر است ایشان صحبت‌های کارشناسان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه را در جلسه‌ای بشنوند و بعد اظهارنظر کنند. فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم‌های عربستانی را دارد؛ جلسه‌ای که به صورت رو در رو برگزار می‌شود، نه در رادیو!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: پس از مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال متوجه شدم که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش انجام شده و در صورت نهایی شدن این روند، موضوع در هیئت رییسه مطرح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *