دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
امیدوارم تروریست از میادین ورزشی دور باشد

هینن: بی صبرانه منتظر بازی با ایران هستیم

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 525278
سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک گفت: بازی سال 2013 لیگ جهانی برابر ایران تجربه خوبی بود و امیدوارم این تجربه دوباره تکرار شود.
هینن: بی صبرانه منتظر بازی با ایران هستیم

به گزارش جهان نيوز، ویتال هینن در نشست خبری پیش از شروع هفته دوم لیگ جهانی والیبال 2107 اظهار داشت: قبلا در سال 2013 در ایران بازی کردیم به شدت از جو ورزشگاه هیجان زده شدیم. این دفعه که قرار بود به ایران بیایم، به بازیکنان همه موارد را گفتم که در چه میدان سختی بازی خواهید کرد.
 
وی افزود: بی صبرانه منتظر بازی با ایران هستیم زیرا دیدار جالب و خاص است. بازی سال 2013 لیگ جهانی برابر ایران تجربه خوبی بود و امیدوارم این تجربه دوباره تکرار شود.
 
هینن درباره حملات تروریستی تهران نیز اظهار داشت: اتفاقات ترویستی اخیر در بسیاری از کشورها دردناک و شوک کننده است و امیدوارم از میادین ورزشی دور باشد.
وی که قبلا هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشت، در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی برای آلمان افتاده که والیبالش در سطح جهان افت کرده است، گفت: سئوال خوبی است اما من الان سرمربی بلژیک هستم و پاسخ به این سئوال را به سرمربی فعلی آلمان محول می کنم. برایم سخت بود از تیم آلمان جدا شوم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
درباره بازی با ایران گفت: باید اعتقاد و باورم پیروزی بر تیم های حریف باشد به ویژه دیدار حساس با ایران که تماشاگران زیادی در سالن حضور دارند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *