جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آمار نظریه معروف را رد کرد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 527714
کاپیتان ایران در پایان بازی مقابل لهستان کم اشتباه بازی کردن حریف را دلیل برد آنها دانست اما آمار پس از بازی نشان می دهد دو تیم به یک اندازه نزدیکی اشتباه داشته اند اما جای آن متفاوت بود.
آمار نظریه معروف را رد کرد

به گزارش جهان نيوز، پس از پایان بازی ایران و لهستان که به شکست 3 بر صفر یاران کولاکویچ انجامید سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت:" نمی دانم چه بگویم. لهستان با کمترین اشتباه از سد ایران گذشت و در همه لحظه های حساس بازی ایران را شکست داد."

در آمار پایان بازی از سوی فدراسیون جهانی والیبال تعداد خطاهای ایران 20 و لهستان 18 بوده است. آماری که به هم نزدیک بوده و دو تیم به یک اندازه اشتباه داشتند اما با این تفاوت که ایران اشتباهات خود را به هنگام حمله و جایی که باید امتیازات کسب می شد انجام می داد اما لهستان ریسک خود را به سرویس منتقل کرده بود و اغلب در آنجا دچار خطای انفرادی می شد.
در نهایت با اینکه سرویس های ریسکی این تیم خطاهای زیادی را در پی داشت اما دریافت و در نهایت حمله ایران را از شکل طبیعی بیرون آورد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *