دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
لیست ایران برای هفته دو لیگ جهانی؛

بازگشت موسوی به تیم ملی، غیبت میرزاجانپور

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 525274
کولاکویچ اسامی بازیکنان ایران را برای هفته دوم لیگ جهانی اعلام کرد که غیبت مجتبی میرزاجنپور و حضور مجدد محمد موسوی از مهمترین اتفاقات آن بود.
بازگشت موسوی به تیم ملی، غیبت میرزاجانپور

به گزارش جهان نيوز، از روز جمعه رقابت های لیگ حهانی والیبال به میزبانی تهران با حضور تیم های ایران، آرژانتین، صربستان و بلژیک آغاز می شود که ایران در اولین بازی روز جمعه به مصاف بلژیک می رود.

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سیدمحمد موسوی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری را برای این هفته انتخاب کرد تا حداکثر امتیاز ممکن را در خانه به دست بیاورد.
سید محمد موسوی با عنوان مصدومیت غایب هفته اول بود اما حالا خود را به بازی های تهران رساند. از سویی دیگر مجتبی میرزاجانپور که در دیدار مقابل صربستان با مصدومیتی شدید رو به رو شده بود با صلاحدید پزشک و کادر فنی به استراحت و معالجه پرداخت.
برنامه هفته دوم لیگ جهانی:
 
ایران- بلژیک؛ ساعت 21:10، جمعه 19 خرداد
ایران- صربستان؛ ساعت 21:10، شنبه 20 خرداد
ایران- آرژانتین؛ ساعت 21:10، یکشنبه 21 خرداد

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *