شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۳

تقدیر رهبرانقلاب از حضور رئیسی در انتخابات

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 524169
کانال رسمی ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نوشت «رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور و تلاش حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند و سایر اخبار منتشر شده از محتوای این دیدار فاقد اعتبار است.»
تقدیر رهبرانقلاب از حضور رئیسی در انتخابات
به گزارش جهان نيوز، کانال رسمی ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نوشت «به دنبال انتشار مطالبی در خصوص دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخی شبکه‌های اجتماعی، به اطلاع می‌رساند، این دیدار خصوصی بوده است. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور و تلاش های حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند و سایر اخبار منتشر شده از محتوای این دیدار، مخدوش، فاقد اعتبار و غیرقابل استناد است.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شا غلام
Iran, Islamic Republic of
ای کاش که تاکید بشه با متخلفین انتخاباتی در هر رده ای که هستند برخورد قاطع بشه . یعنی میشه ؟؟؟؟ . به مردم معرفی بشن و مردم مجازاتشون را ببینن . یعنی میشه ؟؟؟؟ چه بدونم شاید بشه !!!!!
یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟
حسنک وکیل
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا که نظر منفی داده یعنی مخالف برخورد با متخلف است ؟ جالب است یک نفر موافق تخلف است . و این نتیجه عملکرد مسئولین است و وای بحال آن مملکتی که مسئولین ان موافق تخلف باشند .
Iran, Islamic Republic of
رای حق الناس است و رای سازی و رای خوری ضد حق مردم. باید برخورد و معرفی شوند. حتی من گمان میکنم که هموطنان عزیزی که به آقای روحانی رای داده اند هم منتاظر برخورد با کسانی هستند که زیبایی نظرشان را به باد تمسخر گرفته اند