سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

سیدجلال رهبر صعود شاگردان برانکو

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 523726
بازیکن باتجربه پرسپولیس توانست با رهبری خط دفاعی این تیم شب تاریخی سرخپوشان را در دوحه رقم بزند و در پایان جشن صعود برپا کنند.
سیدجلال رهبر صعود شاگردان برانکو

به گزارش جهان نيوز، سیدجلال حسینی که یکی از عوامل صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بود، نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه این تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویا داشت.

سیدجلال که با توجه به دریافت کارت زرد از دیدار رفت مرحله یک چهارم محروم خواهد بود، در این رقابت‌ها 611 دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته که حاصل آن 220 پاس و دقت 73درصدی بود. در مجموع 40 دوئلی که شماره 4 سرخپوشان در این رقابت‌ها داشته 18 بار با موفقیت او همراه بوده و 9 نبرد هوایی موفقیت آمیز نیز به نام او ثبت کرده است. خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس در این رقابت‌ها 4 کارت زرد نیز به نام خود کرده تا دو محرومیت را برایش در پی داشته باشد. 
عملکرد تهاجمی سیدجلال تنها منتهی به یک شوت در چارچوب و یک ایجاد موقعیت بوده و این مدافع باتجربه البته در جدال برابر لخویا نیز با 21 پاس، دو پیروزی در نبردها توانست شرایط مثبتی در قلب دفاعی برای تیمش شکل دهد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *