دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

پیشنهاد غیررسمی نژادفلاح به رحمتی، خلعتبری و سیدجلال

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 427092
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: کسی بدش نمی‌آید بهترین‌ها را در پرسپولیس داشته باشد، توقع دارم آنهایی که دوست دارند به پرسپولیس اضافه شوند با رقم‌های پرسپولیسی با ما مذاکره کنند.
پیشنهاد غیررسمی نژادفلاح به رحمتی، خلعتبری و سیدجلال
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح درمورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات گفت: ممنون که می‌فهمید که این فصل از حساسیت بالایی برخوردار است و نمی‌شود زمان را کشت و باید از لحظه لحظه،‌ آن استفاده کرد تا مبادا فصل نقل و انتقالات از دست برود.

وی ادامه داد:‌ با این حال علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات می‌افتد ندارم آن هم تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسیم و یا وارد عقد قرارداد با بازیکن خاصی شویم که تا به امروز به این مرحله نرسیده‌ایم.

نژادفلاح گفت: مذاکرات به طور فشرده با بازیکنان خودمان و بازیکنانی که مد نظر داریم به صورت تلفنی و حضوری در مکان‌های مختلف قرار گذاشته و صحبت‌هایمان را کرده‌ایم انجام شده است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گویا برخی از بازیکنان شرط عقد قرارداد با پرسپولیس را تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه اعلام کرده‌اند، گفت: این موضوع را از رسانه‌ها شنیده‌ام. با خیلی از بازیکنان خودمان صحبت کرده‌ایم و جز یک نفر که نمی‌خواهم اسم او را ببرم هیچ کدام انعقاد قرارداد را منوط به تسویه‌حساب نکرده‌اند.

نژادفلاح ادامه داد: من هم واقع‌بین هستم و می‌فهمم مطالبات بازیکن را باید داد چون یک فصل کار کرده و این پول حقش است. من با آنها صحبت کردم و بازیکنان نیز صحبت‌های من را شنیدند اما معتقدم نباید در این شرایط که بحرانی است همه چیز را به هم گره زد. من هرگز نشنیدم که بازیکنان بخواهند به خاطر قرارداد جدید ابتدا تسویه حساب کنند آن هم جز یک نفر که اسم او را نمی‌برم که البته او هم با این صراحت نگفت و خیلی ضمنی گفت نمی‌شود تسویه کنیم بعد قرارداد جدید امضاء کنیم که من هم گفتم چرا این موضوع امکان دارد.

وی تصریح کرد: با بازیکنان صحبت کردم و گفتم ممکن است پول برسد و اگر این اتفاق محقق شود با شما تسویه می‌کنیم تا دیگر بدهی در کار نباشد اما توقع دارم شما هم واقع‌بین باشید و اگر پولی نرسید این حرف‌ها را نزنید چون مطرح کردن این صحبت‌ها دل بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم را سست می‌کند.

قائم‌مقام پرسپولیس یادآور شد: حتی به شوخی به بازیکنانی که سابقه زیادی در تیم دارند گفتم‌ شما که آخرش به پول خود می‌رسید اما آن کسی که می‌خواهد بیاید گول این حرف‌ها را می‌خورد و ممکن است تصمیمات دیگری بگیرد. با این حال معتقدم بازیکنان ما به پرسپولیس تعلق خاطر دارند و به خاطر یک طلب حدود ۱۵۰ میلیون تومانی حاضر نمی‌شوند از قرارداد با پرسپولیس امتناع کنند.

وی گفت: البته این صحبت‌ها به این معنا نیست که پولشان سوخته می‌شود و به موقع اگر پول بیاید طلبشان را خواهند گرفت. من هم نوک سوزن نگران انعقاد قرارداد با بازیکنانم نیستم چون آنها رفتار صادقانه من را دیده‌اند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص جراحی نوراللهی تصریح کرد: روز قبل از اینکه نوراللهی جراحی کند با او تماس گرفتم و گفتم چه زمانی قرار است عملش را انجام بدهد که او گفت: هنوز قطعی نشده است امروز هم با او تماس گرفتم و به او گفتم که چرا به من اطلاع نداده. نوراللهی به من گفت که این مسئله ناگهانی اتفاق افتاد و شب قبل از اینکه جراحی داشته باشم دکتر تماس گرفت و به من وقت داد.

نژادفلاح تصریح کرد: من اهل توجیه نیستم و قبول دارم در قسمتی هم کوتاهی از سمت ما بوده اما این کوتاهی به خاطر بی‌اطلاعی بوده. نوراللهی جوان شایسته‌ای است و با حداقل پولی که گرفته بیشترین زحمت را برای پرسپولیس کشید.

وی ادامه داد: من با صراحت به نوراللهی گفتم که خانه اول او پرسپولیس است و اگر مشکلی هم دارد به پرسپولیس بگوید من به او علاقه‌مند هستم و وظیفه‌مان هم این بود که در کنار او باشیم. من به هیچ عنوان نگفتم کمک نمی‌کنیم. البته در این زمینه مأخوذ به حیایی نوراللهی باعث شد تا سوءاستفاده‌هایی صورت بگیرد. او هم خودش از مطرح شدن برخی مسائل ناراحت بود و می‌گفت چرا باید با آبرویش بازی شود او مگر برای ۲۰ میلیون با مشکل روبرو بوده، پسندیده نیست که اینگونه صحبت‌ها را مطرح کند. او صحبت‌هایی با یکی از نزدیکانش داشته و بعد معلوم نیست که چرا این مسائل مطرح شده است. ما بنابر جبران این داریم و وظیفه‌مان هم حمایت از اوست. امروز هم به او گفتم اگر کاری دارد به ما بگوید.

نژادفلاح در مورد صحبت‌های عبدی که به نوعی به او مربوط می‌شده و عنوان کرده که حاضر نیست در یک اتاق هم با او نفس بکشد، گفت: من آقای عبدی را دوست دارم او واقعاً‌ از پیشکسوتان دوست داشتنی پرسپولیس است، هم اکنون هم دوست دارم با او عکس بگیرم. من از اینکه ابراز داشته باشیم با کسی عکس بگیرم شاید دوری کنم و دنبال عکس گرفتن نیستم اما افتخار می‌کنم به حضور آقای عبدی او شخصیت خوبی دارد و قابل احترام است. و به شاگردی او افتخار می‌کنم. اگر به او بی‌حرمتی‌ای شده عذرخواهی می‌کنم من هیچ وقت برخورد بدی با او نداشتم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ممکن است که عبدی توقع داشته در کادر فنی بماند اما این مسئله جزء‌اختیارات من نبود. من قرار بود به برانکو دستیارانی را پیشنهاد بدهم و او آنها را بپذیرد. برانکو اعلام کرد که می‌خواهد با کادرفنی جدیدی کار را آغاز کند و نمی‌خواهد که دوگانگی در این زمینه به وجود آید. من علاقه‌مند بودم که عبدی در کادر فنی بماند حتی زمانی که عبدی بابت عدم حضورش به عنوان دستیار اول معترض بود امامی‌فر را هم پیشنهاد دادم زیرا به زبان انگلیسی مسلط بود و می‌توانست ارتباط خوبی بین بازیکنان و سرمربی به وجود بیاورد اما برانکو موافق این مسئله نبود. اگر قصوری از سمت من به وجود آمده از عبدی عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره و اینکه سجادی اعلام کرده او جزء یکی از این اعضاست گفت: من از این مسئله بی‌خبرم اما امیدوارم هرچه زودتر تصمیم‌گیری صورت بگیرد و به جای یک نفر که یک تنه کارها را انجام می‌دهم چند نفر در این زمینه کمک کنند و اتاق فکر مشورتی وجود داشته باشد. اگر این اتفاق رخ دهد من کارها را از هیأت مدیره دریافت می کنم که در این صورت خلاف قانون نیست هرچند که هم اکنون هم تمام اختیارات از سوی هیأت مدیره به من تفویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: من با علاقه به پرسپولیس آمدم و تا روزی هم که در این تیم خواهم بود کارم را با قدرت انجام می‌دهم اما زمانی که من را نخواهند خیلی راحت خواهم رفت از کودکی یکی از هواداران واقعی این تیم بودم و همواره در ورزشگاه حاضر شده‌ام با ۷-۶ مدیرعامل هم کار کردم. من فکر کردم که می‌توانم هواداران را خوشحال کنم و حداقل کارهای لازم را هم انجام دادم. هوداران هم از من انتظار معجزه نداشتند هم اکنون هم معتقدم از زمانی که تیم را تحویل گرفتم شرایط بهتری به وجود آمده و رضایتمندی هواداران بیشتر است.

نژادفلاح در مورد اینکه منابع مالی این تیم از کجا تأمین می‌شود، گفت:‌ ما اگر پولی داشتیم که مشکلی وجود نداشت در فصل نقل و انتقالات این موضوع باید به سرعت برطرف شود زیرا تأثیرات خود را خواهد گذاشت. تیم‌های صنعتی بدون هیچگونه سقفی با عناوین مختلف به بازیکن پول می‌دهند که استقلال و پرسپولیس از این مسئله بی‌بهره‌اند تا زمانی که اسپانسر تیم مشخص شود توقع ما این است که وزارت ورزش برای سرخابی‌ها گره‌گشایی کند. مشکل پرسپولیس در این زمینه بیشتر از استقلال است زیرا باید پول برانکو را فراهم کنیم. البته او انسان با شخصیت و محترمی است و در مدت حضورش در ایران هیچگاه طلب پول نکرد. وقتی هم ما می‌خواستیم به او پول بدهیم او اعلام می‌کرد که به بازیکنان بدهیم متأسفم که حتی نتوانستیم پولی به او بدهیم که سوغاتی از ایران برای خود ببرد.

وی افزود:‌ من اختیار انتخاب اسپانسر را ندارم. دیدید که سازمان خصوصی‌سازی در خصوص بحث اجاره دادن باشگاه استقلال موضع گرفت به هر حال امیدورام هرچه زودتر مسئولان در این زمینه تصمیم بگیرند و در یکی دو روز آینده گره‌گشایی کنند من تماسی با سجادی داشتم و به او اعلام کردم که نگرانیم با توجه به سفرش به مشهد امکان دارد که او شرایط پرسپولیس را فراموش کند اما وی اطمینان خاطر داد که اینگونه نخواهد بود. جا دارد از گودرزی و سجادی هم تشکر کنم که هر موقع با آنها کار داشتیم پاسخگو بودند.



وی در خصوص اینکه سجادی اعلام کرده استقلال و پرسپولیس بدون دغدغه مالی کارهای خود را انجام دهند خاطرنشان کرد: سجادی واقعاً‌ فوتبالیست و دغدغه فوتبالی‌ها را می‌داند. او خودش می‌داند که بستن تیم چقدر در سرنوشت می‌تواند مؤثر باشد. از ویژگی‌های بسیار خوب سجادی این است که شفاف است و جلوی اتلاف وقت را می‌گیرد ما هم فعلاً با همان قاطعیت کار خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم هر کمکی که به نفع استقلال و پرسپولیس است هر چه زودتر صورت بگیرد. همه باید در این زمینه کمک کنند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با برخی بازیکنان جلساتی را برگزار کرده گفت: من دوست نداشتم جلسه امروز با محمد نوری رسانه‌ای شود اما متأسفانه اخبار آنلاین از باشگاه بیرون درز پیدا می‌کند ما به نتیجه قطعی با نوری رسیدیم اما قراردادی امضاء نشد زیرا با هیچ بازیکنی تا کنون قرارداد امضاء نکرده‌ایم. اطمینان داشته باشید که نوری در پرسپولیس می‌ماند با وجود اینکه از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشت.

وی ادامه داد: من با سه چهار بازیکن صحبت کردم و می‌خواهم با چند بازیکن به صورت مشورتی صحبت‌هایی داشته باشم که چگونه قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. ما نه پول تسویه را هم اکنون داریم و نه پول پیش پرداخت بازیکنان را و می‌خواهیم این مسئله را حل کنیم. به بازیکنان گفته‌ام که امکان دارد هیأت مدیره و کادر فنی تغییر کند اما وقتی قرارداد بازیکنی بسته می‌شود دیگر آن تغییر نخواهد کرد پس بهتر است کمک کنیم تا بهترین بازیکنان را جذب کنیم زیرا این مسئله باعث می‌شود که تیم راحت‌تر کارش را دنبال کند.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که گویا باید مالیات سید جلال حسینی را باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد گفت: در این مورد کسی حرفی به من نزده است و اینکه مالیات او مربوط به پرسپولیس می‌شود را از شما می‌شنوم.

وی ادامه داد: سید جلال خلعتبری سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، رحمتی هم از بزرگان فوتبال ایران است و نمی‌دانم که به او چه حرفی زدند که او بد برداشت کرد اما من واقعاً او را دوست دارم و اضافه شدن این بازیکنان می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

نژادفلاح گفت: کسی بدش نمی‌آید بهترین‌ها را در پرسپولیس داشته باشد، توقع دارم آنهایی که دوست دارند به پرسپولیس اضافه شوند با رقم‌های پرسپولیسی با ما صحبت کنند. نمی‌دانم قطری‌ها چقدر به حسینی پول دادند اما اگر حتی بخواهد با ۲ میلیارد به پرسپولیس بیاید اما به بقیه بازیکنان ۲۰۰-۳۰۰ میلیون بدهیم تضادی به وجود می‌آید که خیلی خوب نیست.

وی تأکید کرد:‌ در هر صورت پولی که بازیکن می‌گیرد باید عرف فوتبال ایران و پرسپولیس باشد الآن عرف تقریباً یک میلیارد تومان است و اگر خلعتبری، حسینی و رحمتی بخواهند با این رقم‌ها بیایند چرا نخواهم این بازیکنان را در تیمم داشته باشم.

نژادفلاح تأکید کرد: رحمتی هم جوان است و برخی فکر می‌کنند چون او زود به تیم ملی رفته است سنش بالاست اما به نظر من ۷-۶ سال دیگر می‌تواند دروازه هر تیمی که در آن بازی می‌کند را بیمه کند و اگر افتخار بدهد و به پرسپولیس بیاید خوشحال می‌شوم.

وی در پایان گفت: هم هواداران چنین بازیکنانی را دوست دارند و هم ما آنها را دوست داریم و به بازیکنانی که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند دست نیاز دراز می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عرف یک میلیارد؟؟؟؟
چه خبره