جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
برای نخستین بار؛

عراق رئیس کمیته خلع سلاح سازمان ملل شد

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 523559
وزارت امور خارجه عراق از انتخاب این کشور به عنوان رئیس کمیته خلع سلاح سازمان ملل متحد خبر داده و از آن به عنوان یک دستاورد دیپلماتیک جدید یاد کرد.
عراق رئیس کمیته خلع سلاح سازمان ملل شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از پایگاه النشره، وزارت امور خارجه عراق از انتخاب این کشور به عنوان رئیس کمیته خلع سلاح مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد. وزارت خارجه عراق همچنین این موضوع را دستاورد دیپلماتیک جدیدی برای این کشور برشمرد.

وزارت خارجه عراق اعلام کرد: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جلسه روز چهارشنبه خود برای اولین بار از زمان تاسیس این سازمان عراق را در هفتاد و دومین دوره خود و برای سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس کمیته خلع سلاح انتخاب کرد.
این وزارتخانه همچنین افزود که عراق با این انتخاب به دستاور دیپلماتیکی دست یافته است که جایگاه منطقه ای و بین المللی این کشور را تقویت می نماید.

گفتنی است که کمیته خلع سلاح مجمع عمومی سازمان ملل متحد به موضوعات خلع سلاح و امنیت بین المللی در چارچوب منشور سازمان ملل می پردازد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *