شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۶
۶
نامه انجمن‌های اسلامی دانشجویان 10 دانشگاه کشور به سیدحسن خمینی:

بیت صالحه امام را به حمایت از فساد آلوده نکنید

به سیاق سیاستمداران عاقل تسلیم قانون شوید
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 523062
انجمن‌های اسلامی دانشجویان 10 دانشگاه کشور طی نامه‌ای خطاب به سیدحسن خمینی آوردند: بیت صالحه امام را با حمایت از کسانی که به تعبیر ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد انواع فسادهای مالی و رانت خواری‌ها را انجام داده‌اند، بیش از این آلوده نسازید.
بیت صالحه امام را به حمایت از فساد آلوده نکنید
به گزارش جهان نيوز، انجمن‌های اسلامی دانشجویان 10 دانشگاه کشور طی نامه‌ای خطاب به سیدحسن خمینی آوردند: بیت صالحه امام را با حمایت از کسانی که به تعبیر ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد انواع فسادهای مالی و رانت خواری‌ها را انجام داده‌اند، بیش از این آلوده نسازید.

در ابتدای این نامه آمده است: مشاهده کردیم که اخیراً نامه‌ای به جناب رئیس جمهور نوشته و ضمن غیرقانونی دانستن عزل ریاست سابق دانشگاه آزاد از ایشان خواسته‌اید از جناب آقای میرزاده دفاع کنند، از آنجایی که مطلعیم و به طور دقیق می‌دانید که هم روند عزل ریاست سابق دانشگاه آزاد قانونی بوده است و با حضور اکثریت اعضای هیئت امنا و با رأی قاطع آنان صورت پذیرفته و هم از کم و کیف نحوه‌ ریاست پر شائبه و پر مفسده‌ ایشان اشراف دارید، بد ندیدیم چند نکته را با شما در میان بگذاریم.

در ادامه این نامه آمده است: شما هم مانند هر شخص دیگری می توانید مواضع سیاسی داشته باشید و مناسبات خود را پیگیری کنید، اما حالا که نام فامیل شما هم نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س) است و اتفاقاً به دلیل همین انتسابتان در عنفوان جوانی مسئولیت‌های مختلفی همچون حضور در هیئت مؤسس دانشگاه آزاد را پیدا کرده اید، انتظار از شما این است که اگر مانند آن عزیز سفر کرده و ابوی بزرگوارتان که همه‌ عمرش خدمت به اسلام و انقلاب بود، نمی‌توانید در سیاست‌ورزی جانب انصاف و تقوا را رعایت کنید حداقل دامن آن بیت صالحه را از سر لجبازی‌های سیاسی با حمایت از کسانی که به تعبیر ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد انواع فسادهای مالی و رانت خواری‌ها را انجام داده‌اند، بیش از این آلوده نسازید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: چرا از یک اقدام قانونی هیئت امنا تا این حد بر آشفته شده‌اید؟! باز هم از شما انتظار نداریم که چون امام عزیز و بزرگوار یا ابوی گرانقدرتان همه را دعوت به قانون کنید اما حالا که وارد عرصه‌ سیاست شده‌اید نصیحتمان به شما این است که به سیاق یک سیاست‌مدار عاقل رفتار کنید و تسلیم قانون باشید.

در انتهای این نامه آمده است: هر چه قدر هم خوشبینانه به نامه‌ شما به رئیس جمهور نگاه کردیم انگیزه‌ای جز رو در رو قرار دادن روحانی با حاکمیت در آن ندیدیم، احتمالا حضرتعالی صحنه‌ انتخابات ریاست جمهوری را خوب دیده‌اید و خوب می‌دانید که خود روحانی هم از فردای انتخابات تلاش حداکثری کرده است که از مسیر رادیکالی که در زمان تبلیغات پی گرفته بود دنده عقب بگیرد، اینکه چقدر ایشان در طی این مسیر موفق باشند معلوم نیست اما نامه‌ حضرتعالی به ایشان حتما در این مسیر حکم پوست موز را دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم واسه آسید حسن آقا که شان و منزلت خودش را نمیداند و براحتی واسه نامحرمان هزینه میکنه .
Iran, Islamic Republic of
پوست موز حسن زیر پای حسن... حمایت از مفسد اگر به معنای شراکت در فساد نباشد، حداقل رضایت به فساد از آن فهمیده میشود و «من رضی بفعل قوم کالداخل فیه معهم»...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه خانواده امام و بويژه حسن خان خميني!!!:
آيا كسي پيدا ميشه يك پژوهش و بررسي بكنه و ببينه اين مردمي كه هر ساله به عشق امامشان همه سختيهاي و گرفتاريهاي شركت درسالگرد را با جان و دل مي خرند ودر هواي گرم 14خرداد هرساله بابودن سختيهاي زياد ازجمله شلوغي جمعيت بي خوابي سختي رفت و آمد از شهرها و روستاهاي دور افتاده تا خودشان را به مراسم سالگرد امام برسانند را ببينند كه خط فكري اين مردم به سمت كدام جناح هست ؟بررسي كنند ببينند آيا يك نفر از اين شمال شهرنشينها ي پولدار پايتخت يا شهرهاي ديگر دربين اين جمعيت پيدا ميشه و حاضرند براي اين مراسم مانند ديگر مردم همه سختيها را تحمل كنند و درمراسم سالگرد شركت بكنند؟!!!چرا دست اندركاران مراسم سالگرد امام چشمشان را باز نمي كنند و ببينند اينها همان مردمي هستند كه امام هميشه سنگ آنها را به سينه مي زد و مي فرمود يك موي كوخ نشينها را به 100نفر از كاخ نشينها نميده !!! اگر جنگ و ناامني كشور را تهديد بكنه باز همين مردم طبقه پايين هستند كه سينه اشان را براي دفاع از كشور و آرمانهاي امام سپرخواهندكردودربرابردشمن مي ايستند اين مردم مانند كاخ نشينهاي بالاي شهر نيستند كه فقط به صورت فانتزي و هنگام راي دادن آنهم براي سودبردن مادي از كنار كانديداي خاص در انتخابات جمهوري اسلامي شركت بكنند !!!شما ببينيد اين پولدارهاي سودجوي عافيت طلب نگاه مي كنند كدام كانديدا بيشتر دنبال ولنگاري و بي بندوباري وشعارهاي ساختارشكنانه هست تا به اوراي بدهند!!! پس چه دليلي داره راي اين آدمها با حسن خميني يكي باشه چه وجه اشتراكي بين آدمهاي اشرافي عافيت طلب سودجو كه حاضرنيستند درمراسم امام شركت بكنندو حسن خميني است؟!!!چرا بايدحسن خميني و دست اندركاران اين مراسم ديدگاه و رايشان با اين مردمي كه درمراسم سالگر امام شركت مي كنند همخواني نداشته باشه و فقط براي پر كردن جايگاه مراسم و پزدادن باشه؟ !!!!!آيا نبايد براي مظلوميت امام و طرفدارانش خون گريه كرد كه چرا خانواده امام و بويژه حسن خميني اين مردم را فقط براي سياهي لشكر و گرم نگه داشتن مراسم سالگرد امام و بصورت نمايش بخواهند و ديگر آنهارا به حساب نيارند ؟!!! آيا اگر امام زنده بودند اجازه مي دادند اطرافيانش با طرفداران اصيل انقلاب اينگونه نمايشي برخوردكنند؟!!!!!
یکی
Denmark
جریان جریان نوح و پسر نوح است. در تاریخ هم کم نبوده اند از امسال این پسرها
Iran, Islamic Republic of
امت امام در حفظ انقلاب که بدست نااهلان و نامحرمان نیفتد کم کاری نکردند
اما از خانواده خمینی کم لطفی هایی دیده میشود
ریزبین
Germany
پسر نوح با بدان بنشست .. خاندان نبوتش گم شد .

برادرسیدحسن جان کاش همانقدر وهمان شکل و به همان معصومی که درزمان اول انقلاب و درزمان حیات طیبه ی امام عزیزمان و فرزند خلف و دلسوزو جانسوزش حاج احمد زنده بودند و شما هم درکنار دست بابا بزرگ همیشه جا خوش میکردی و با ندیدنت اقا روح الله کمی بی تاب میشد و سراغ میگرفت میماندی و این روزها را نه خودت ونه امت امام راحلمان بچشم میدید و دردرون زجه نمیزد .