شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
حقوق‌های نجومی ‌تهمتی بیش نیست‌

پزشکیان: وعده‌های‌ دولت برای‌ اشتغال تحقق‌ نیافت

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 515595
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم علی‌رغم عملکرد خوب وعده‌هایش برای ایجاد اشتغال تحقق نیافت.
پزشکیان: وعده‌های‌ دولت برای‌ اشتغال تحقق‌ نیافت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ مسعود پزشکیان امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم و تحلیل انتخابات که در سالن همایش دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم موضوعات اصلاح طلبی و اصول گرایی را نمی‌شناسد و نباید نامزدهای انتخاباتی برای رسیدن به قدرت به همدیگر حمله کنند که در غیر این صورت با مشکلاتی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی روبرو می‌شویم.

وی افزود: پا برجا بودن بسیاری از مشکلات نشان از مدیریت نادرست تا به الان است و در دوره هشت ساله ریاست جمهور قبلی وعده‌های بسیاری بر مبنای برطرف کردن بیکاری داده شده بود که متأسفانه علی رغم این وعده‌ها با مشکلات فراوان دیگر نیز روبه‌رو شدیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت فعلی شاهد تحقق بسیاری از وعده‌های دولت در زمینه‌های مختلف هستیم و در ارومیه می‌توان موضوع احیای دریاچه ارومیه را بیان کرد که با توجه به آمار و ارقام امروز می‌توان فهمید که آب دریاچه نسبت به گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: عده‌ای در این میان هستند که به صورت غیر کارشناسانه نقدهایی را ایراد می‌کنند که برجام یکی از گزینه‌های روی میز است که همگان بدون هیچ علمی ‌در این مورد اظهار نظر می‌کنند و اگر انتقادی بر موضوعی وارد است باید به صورت منصفانه و با عدل باشد.

پزشکیان تصریح کرد: بسیاری از بحران‌های حاضر در دولت فعلی همانند سیل آذربایجان غربی به خوبی مدیریت شد و تمامی اقدامات پس از سیل به خوبی انجام شده و در مورد حقوق‌های نجومی نیز سخنانی به میان آورده می‌شود که تهمتی بیش نیستند و هنوز هم ادعا داریم که صفدر حسینی مظلوم است.

وی خاطرنشان کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها ملت را به نوعی تنبل به بار آورده و راه چاره توزیع پول در بین مردم نیست و ما تلاش می‌کنیم تا به دنبال اجرای عدالت در چارچوب قانونی خارج از عرصه شعار پیش رویم و تمامی سخنان خود را عملی سازیم تا سبب رضایت خاطر مردم شویم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتقاد از دولت حرکت جوانمردانه‌ای نیست با اینکه تمامی اقدامات دولت رضایت بخش نبوده ولی نباید به صورت ناعادلانه‌ای قضاوت کنیم و دولت فعلی نهایت تلاش خود را برای بهبود اوضاع محیط زیست کشور و بهداشت جامعه به کار گرفته است که قابل ستایش است.

وی افزود: دعوای امروز نامزدهای انتخاباتی بر سر خدمت به آحاد مردم نیست و تنها هدف خود را دستیابی به قدرت می‌دانند و می‌توانم ادعا کنم از بسیاری از بسیجی‌ها بسیجی‌تر هستم و بر مبنای شاخص‌های درست و قانونی پیش می‌روم و مملکت را باید همانند بسیجیان دوران جنگ پیش برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *