جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱
مصلحی:

انحراف در تصمیم مردم با ایجاد دو قطبی‌هایی نظیر جنگ و صلح

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 515390
وزیر سابق اطلاعات گفت: برخی با وعده دروغ، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست و تهدید مردم از طریق به‌کارگیری الفاظی مانند گزینه‌های نظامی روی میز و ایجاد یاس و ما نمی‌توانیم به‌دنبال جهت دهی در انتخاب صحیح مردم هستند.
انحراف در تصمیم مردم با ایجاد دو قطبی‌هایی نظیر جنگ و صلح
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در همایش بزرگ روحانیون ایثارگر در سالن ناجا در رشت اظهار داشت: دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون به‌دنبال طراحی و شبهه سازی در جهت آسیب رساندن به انقلاب و نظام هستند.
وزیر سابق اطلاعات تناقض سازی بین جمهوریت و اسلامیت را از جمله بزرگ‌ترین شبهه سازی‌های دشمن بیان کرد و گفت: دشمن از زمان انقلاب به‌دنبال فاصله افکنی بین جمهوریت و اسلامیت بوده ‌و امروز این طراحی خود را از طریق دانشگاه‌ها و فضای مجازی دامن می‌زند.
مصلحی با بیان اینکه دشمنان نظام، انتخابات را فرصتی برای براندازی انقلاب تلقی می‌کنند افزود: دشمنان در آستانه انتخابات و در زمان تصمیم گیری قطعی از طریق 10 روش با نفوذ بین مردم، نخبگان و مسئولان دچار اشتباه محاسباتی شده و در نتیجه تصمیم گیری غلط می‌کنند.
وی تصریح کرد: تهدید مردم از طریق الفاظی مانند گزینه‌های نظامی روی میز، وعده دروغ، تخیل‌سازی، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست، شایعه پراکنی، القای یأس و ما نمی‌توانیم، ایجاد غفلت از امدادهای غیبی خداوند، قبح‌زدایی، خیرخواه نشان دادن دشمن و تحریف سخن حق و ارائه سخن باطل روش‌هایی جهت تغییر انتخاب صحیح مردم است.
وزیر سابق اطلاعات به دوقطبی سازی‌های دشمنان داخلی نظام اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان از طریق دو قطبی‌های جنگ و صلح، بازگشایی و انسداد، توازن و انزوا و دو قطبی شادی و غم برای مردم درصدد انحراف فکری و تصمیم گیری مردم هستند.
وی درباره تاکید برخی از مسئولان در جهت برگزاری کنسرت جهت شادی مردم بیان داشت: کنسرت برای شادی جمعیت چندمیلیون نفری بیکاری که زندگی آن‌ها به سختی می‌گذرد و پولی ندارند نیست؛ مسئولان برای ایجاد شادی و دلخوشی مردم به مبارزه با قاچاق، حمایت از تولیدکنندگان و اشتغالزایی بپردازند.
مصلحی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در 2 سال گذشته بر مسئله نفوذ بیان داشت: دشمنان با بازیگران خارجی و داخلی خود به‌دنبال ایجاد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: بازیگران خارجی در دو دسته منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل عربستان سعودی از طریق منافقان، سلطنت طلب‌ها و استکبار در مجموعه اتحادیه اروپا و آمریکا و نیز تکفیری‌ها درصدد دخالت در انتخابات هستند.
وزیر سابق اطلاعات درباره اهداف استکبار از بازیگری در انتخابات ایران گفت: استکبار با اهداف کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت به‌دنبال نفوذ در بدنه نظام و یا درصدد حفظ منافع جریان همسوی نظام سلطه است تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.
مصلحی مشروعیت‌زدایی را جزء اهداف میان مدت استکبار بیان کرد و افزود: هدف استکبار مشروعیت زدایی از طریق فسادهای اقتصادی و اختلاس توسط مسئولان و خانواده‌های نزدیک به آن‌ها در جهت مقابله با انقلاب است.  
وزیر سابق اطلاعات، فتنه 88 در جهت حذف انقلاب را بخشی از اهداف بلند مدت استکبار بیان کرد و اذعان داشت: فتنه 88 با توجه به اهداف بلند مدت دشمن نه تنها متوقف نشده است بلکه هنوز توسط برخی از منافقان و سلطنت طلبان ادامه دارد.
وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را سدی جهت مقابه با دشمنان داخلی و خارجی نظام بیان کرد و ابراز داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب شامل مجموعه‌ای از افراد پایبند و دلسوز انقلاب است که دو تن از این افراد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده‌اند.
مصلحی با تاکید بر ادامه دادن مسیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این برهه حساس باید مراقب بود که احساس تکلیف ناگهانی بر مصلحت انقلاب  ترجیح داده نشود و در نهایت با قرار گرفتن در مسیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران شویم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به هرصورت مردم انقلابی بایست بتوانند در آخرین لحظه کاندیدای مورد نظر جمنا را بشناسند وبه اورای دهند.تا انشاالله انقلاب به دست نااهلان نیفتد