پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱
کرباسچی:

برجام چالش فرا روی کشور را رفع کرد

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 515201
دبیر حزب کارگزاران، گفت: بزرگترین عملیات دیپلماسی تاریخ کشور درحالی رخ داد که چالشهای فراروی کشور را برطرف کرد.
برجام چالش فرا روی کشور را رفع کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، غلامحسین کرباسچی در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سمنان ضمن اشاره به اقدامات دولت یازدهم در طول حیات خود، تاکید کرد: برجام ماندگار شد چرا که یک چالش فراروی کشور را رفع کرد لذا باید به آن بزرگترین عملیات سیاسی تاریخ ایران لقب داد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته احزاب و گروه های سیاسی نمی توانستند با یکدیگر مذاکره کنند، افزود: برجام در دولتی رخ داد که در آن گروه های سیاسی گرد یک میز برای مذاکره جمع می شدند و برنامه پیاده می کردند همچنین نظام اسلامی ما در این برهه تاریخی با دنیا به گفتگو نشست.

شهردار اسبق تهران با بیان اینکه خدمات درمانی، کاهش تورم و عبور از تحریم ها سه دستاورد دولت یازدهم بود، گفت: رفع مشکلات از سوی این دولت کار کمی نیست اما باید توجه داشت که در ایام انتخابات باید از دروغ گفتن و اتهام زدن دوری کرد امروز مخالفان در حالی اتهام می زنند که برای مثال دراین دولت ۲۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید برگشته و مشغول بکار شدند مقوله ای که در دولت قبل مشاهده نمی شد.

کرباسچی بیان داشت: اخلاق انتخاباتی امروز بسیار مهم است چرا که باید گفت اگر رعایت نشود به فضای انتخابات و همچنین تفاهم ملی ضربه خواهد زد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
غارتگر بیت المال دوباره حرف زد؟