پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تمام راهکارهای نظامی دشمن مسدود است

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 588985
جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همه عرصه‌های نبرد نظامی دشمن را مسدود کرده است، گفت: ما در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر منافع حیاتی دشمن دست برتر را داریم.
تمام راهکارهای نظامی دشمن مسدود است
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه 16 بهمن در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بدون اغراق صادقانه و واقع‌بینانه می‌گویم که تمام راهکارهای نظامی دشمن کاملا مسدود شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همه عرصه‌های نبرد نظامی دشمن را مسدود کرده است، اظهار داشت: امروز در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر منافع حیاتی دشمن دست برتر را داریم، اما این پایان ماجرا نیست زیرا رویکردی که امروز دشمن ما به انقلاب اسلامی و مردم ما دارد این است که افتخارات بدست آمده را که ترکیبی از اعتقاد و عزت و اقتدار و پیشرفت است از دست ما بگیرد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: من این را گفته‌ام که ما امروز موشکی را می‌توانیم پرتاب کنیم که شناورهای متحرک را با دقت 100 درصد مورد اصابت قرار دهد؛ آن هم نه موشک کروز بلکه موشک بالستیک آن هم با سرعت هشت برابر سرعت صوت وارد زمین می‌شود و این زمانی بدست آمده است که تمام دروازه‌های علم و فناوری به روی ما بسته است.
 
وی ادامه داد: من به جرات می‌گویم که این فناوری نه در آمریکا و نه در روسیه وجود ندارد و فقط در ایران است چرا که روسیه موشکی به نام «اسکندر» دارد که موشکی دقیق است اما برای اهداف ثابت.
 
سلامی در ادامه گفت: شرکت مپنا با ساخت کمپرسور و توربین‌ها جزو کمپانی‌های برتر جهان در ساخت موتورهای توربینی و کمپرسورها که حتی موتور هواپیما می‌سازد و شرکت لوفت هانزا طرف قرارداد آن است.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌کوشد افتخارات بدست آمده ما را پنهان کند و جامعه ما را به دو مفهوم بی‌اعتمادی و ناامیدی به شکست بکشاند چرا که راهبرد اصلی دشمن از الگو انداختن نظام است چون می‌خواهند نظام ما الگویی موفق از مردم سالاری دینی نباشد و در عین حال که با قدرت‌های بزرگ می‌جنگد نتواند پیشرفت کند و آسیب هم نبیند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مشکلاتی که امروز در کشور ما وجود دارد هرگز بزرگتر از مشکلاتی نیست که در دیگر کشورها است؛ هرگز مشکلات معیشتی مردم ما بزرگتر از مشکلات معیشتی مردم آ‌مریکا نیست.
 
سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان از طریق یک عملیات رسانه‌ای ویرانگر همه موفقیت‌ها را وارونه نشان می‌دهند بیان داشت: البته ما هم در این مساله نقش داریم.
 
وی با ابراز اطمینان از اینکه جمهوری اسلامی جنگ نظامی در پیش نخواهد داشت گفت: اگر دشمن وارد جنگ نظامی با ما شود قطعا شکست خواهد خورد.
 
سلامی تصریح کرد: ما صدای دشمن را پشت بی‌سیم‌ها می‌شنویم می‌دانیم که چه می‌گویند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با لزوم آشناسازی جوانان با توطئه‌های دشمن گفت: مشکلات کنونی بزرگتر از توانایی‌های ما نیست و می‌توانیم آنها را حل کنیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *